Blog
8. april 2020

[COVID-19, 𝐏𝐑emagajmo ga skupaj] Blaž Ferenc, A1

"Menim, da je bolj kot osredotočanje na iskanje splošno učinkovitega komunikacijskega kanal pomembno osredotočanje na morebitne spremenjene potrebe ekosistema. Ko spremenjene potrebe zaznamo, je izbira pravega komunikacijskega kanala pogosto precej preprosta. " piše Blaž Ferenc, A1 Slovenija.

92321363_10157477847850749_3557824635967897600_n.png

𝗡𝗮𝗷𝘃𝗲𝗰̌𝗷𝗶 𝗶𝘇𝘇𝗶𝘃 𝘇𝗮𝗱𝗻𝗷𝗲𝗴𝗮 𝘁𝗲𝗱𝗻𝗮?

Službeno zaradi hitrosti dogajanja vsaj približno sproti brati in odgovarjati na mejle. Privatno v miru pojesti kosilo.


𝗞𝗼𝗻𝗸𝗿𝗲𝘁𝗻𝗼: 𝟯 𝗻𝗮𝗷𝗯𝗼𝗹𝗷 𝘂𝗰̌𝗶𝗻𝗸𝗼𝘃𝗶𝘁𝗲 𝗮𝗸𝘁𝗶𝘃𝗻𝗼𝘀𝘁𝗶, 𝗸𝗶 𝘀𝘁𝗲 𝗷𝗶𝗵 𝗸𝗼𝘁 𝗽𝗼𝗱𝗷𝗲𝘁𝗷𝗲 𝗻𝗮 𝗻𝗼𝘃𝗼 𝘂𝘃𝗲𝗱𝗹𝗶 𝘇𝗮𝗿𝗮𝗱𝗶 𝗖𝗼𝘃𝗶𝗱-𝟭𝟵?
Covid-19 je dal pospešek številnim trendom, o katerih smo do nedavnega bolj šepetali. Zdaj o njih govorimo na glas, saj so postali del vsakdana. Zato ne bi rekel, da smo v A1 Slovenija začeli s številnimi novimi aktivnostmi. Bolj bi rekel, da smo le dali več poudarka nekaterim aktivnostim, ki smo jih v omejenem obsegu izvajali že prej.

  1. Delo izven pisarne je v A1 Slovenija že več kot dve leti nekaj povsem običajnega, a se je preudarnost uvedbe te možnosti v celoti pokazala šele sedaj. Omogočila nam je namreč, da od doma delamo praktično vsi zaposleni. V pripravah na Covid-19 smo delo od doma omogočili še celotnemu klicnemu centru. Z nekaj medsebojnega prilagajanja in razumevanja smo dosegli, da smo tudi od doma zelo učinkoviti tako pri upravljanju internih procesov kot pri skrbi za naše uporabnike in celoten ekosistem.
  2. Vedno, ko se v A1 sprosti kakšno delovno mesto, najprej pogledamo, ali bi ga lahko zapolnili s kom od zaposlenih in mu tako omogočili korak naprej v karieri. Zato imamo procese prehajanja med oddelki dobro utečene, prav tako veliko sodelavcev zaradi prehajanja podrobno pozna delo številnih oddelkov. V trenutkih priprave na Covid-19 nam je oboje omogočilo hitro prilagajanje na spremenjene razmere in okrepitev najbolj obremenjenih oddelkov.
  3. A1 Live shopa nismo uvedli zaradi Covid-19, časovno sovpadanje je bolj naključno. A vendarle se je live shop izkazal za odličen prodajni kanal v času, ko so naše in partnerske trgovine zaradi Covid-19 zaprte.

𝗡𝗮𝗷𝗯𝗼𝗹𝗷 𝘂𝗰̌𝗶𝗻𝗸𝗼𝘃𝗶𝘁 𝗸𝗼𝗺𝘂𝗻𝗶𝗸𝗮𝗰𝗶𝗷𝘀𝗸𝗶 𝗸𝗮𝗻𝗮𝗹 - 𝘇𝗮𝗽𝗼𝘀𝗹𝗲𝗻𝗶, 𝗱𝗼𝗯𝗮𝘃𝗶𝘁𝗲𝗹𝗷𝗶, 𝗸𝘂𝗽𝗰𝗶? 𝗦𝗲 𝘇̌𝗲 𝗸𝗮𝘇̌𝗲 𝗸𝗮𝗸𝘀̌𝗲𝗻 𝗽𝗼𝘀𝗲𝗯𝗲𝗻 𝘃𝘇𝗼𝗿𝗲𝗰 𝗽𝗿𝗶 𝗸𝗼𝗺𝘂𝗻𝗶𝗰𝗶𝗿𝗮𝗻𝗷𝘂?
Covid-19 ni spremenil dejstva, da je najbolj učinkovit komunikacijski kanal tisti, ki želeno sporočilo na najbolj ustrezen način v najbolj primernem trenutku dostavi naslovniku. Zato menim, da je bolj kot osredotočanje na iskanje splošno učinkovitega komunikacijskega kanal pomembno osredotočanje na morebitne spremenjene potrebe ekosistema. Ko spremenjene potrebe zaznamo, je izbira pravega komunikacijskega kanala pogosto precej preprosta.

𝗜𝗺𝗮𝘁𝗲 𝘀̌𝗲 𝗸𝗮𝗸𝘀̌𝗻𝗼 𝗱𝗼𝗱𝗮𝘁𝗻𝗼 𝘀𝗽𝗼𝗿𝗼𝗰̌𝗶𝗹𝗼 𝘇𝗮 𝗸𝗼𝗹𝗲𝗴𝗲 𝗸𝗼𝗺𝘂𝗻𝗶𝗸𝗮𝘁𝗼𝗿𝗷𝗲?
Z besedami, ki jih je zelo rad izrekel moj dedek: "Držite se in ne popuščajte."

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->