Blog
26. marec 2020

[COVID-19, 𝐏𝐑emagajmo ga skupaj] Lucija Sajevec, AMZS

"Pogled na »jutri« je vredno ohraniti. Zato ne obupajte z razvojem in ga delite z zaposlenimi. Naj vedo, da se niste "predali", ampak skupaj z njimi kujete prihodnost." piše Lucija Sajevec (AMZS d. d.).

COVID-19_ PRemagajmo ga skupaj (9).png

𝗡𝗮𝗷𝘃𝗲𝗰̌𝗷𝗶 𝗶𝘇𝘇𝗶𝘃 𝘇𝗮𝗱𝗻𝗷𝗲𝗴𝗮 𝘁𝗲𝗱𝗻𝗮?
Zagotoviti zaščitno opremo in tako čim bolj varno delo vsem ekipam, ki so še na voljo članom, strankam in poslovnim partnerjem - torej pomoč na cest in vleka, nujna servisna dejavnost in klicni center, ki delajo 24/7.
Sicer pa seveda tudi zaprtje vseh AMZS centrov po Sloveniji in aktivnosti, ki so sledile.

𝗞𝗮𝗸𝗼 𝘀𝘁𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗹𝗮𝗴𝗼𝗱𝗶𝗹𝗶 𝗽𝗼𝘀𝗹𝗼𝘃𝗮𝗻𝗷𝗲 𝗼𝗱 𝘇𝗮𝗰̌𝗲𝘁𝗸𝗮 𝗸𝗮𝗿𝗮𝗻𝘁𝗲𝗻𝗲 𝗱𝗼 𝗱𝗮𝗻𝗲𝘀?
- Uvedli smo dnevni koordinacijski sestanek celotnega širšega kolegija, da smo zagotovili dobro centralno obveščenost vodij o vseh zadevah.
- Preverili smo bodoče denarne tokove, vpliv na likvidnost in naredili pregled stroškov, ki jih lahko zmanjšamo v tem času.
- Okrepili smo komunikacijo z zaposlenimi (na intranet platformi) ter s člani in poslovnimi partnerji.
- Zaposlenim smo zagotovili pomoč pri osvajanju znanj o različnih platformah in rešitvah, ki omogočajo delo na daljavo.
- Za strokovne službe smo s sklepom odredili delo od doma.
- Organizirali smo dodatne prenosne računalnike, ki so jih zaposleni odnesli domov. Sam informacijski sistem pa nam že dlje časa omogoča, da se lahko povežemo od koderkoli in delo, tudi iz oddaljenih lokacij poteka nemoteno.

𝗞𝗼𝗻𝗸𝗿𝗲𝘁𝗻𝗼: 𝟯 𝗻𝗮𝗷𝗯𝗼𝗹𝗷 𝘂𝗰̌𝗶𝗻𝗸𝗼𝘃𝗶𝘁𝗲 𝗮𝗸𝘁𝗶𝘃𝗻𝗼𝘀𝘁𝗶, 𝗸𝗶 𝘀𝘁𝗲 𝗷𝗶𝗵 𝗸𝗼𝘁 𝗽𝗼𝗱𝗷𝗲𝘁𝗷𝗲 𝗻𝗮 𝗻𝗼𝘃𝗼 𝘂𝘃𝗲𝗱𝗹𝗶 𝘇𝗮𝗿𝗮𝗱𝗶 𝗖𝗼𝘃𝗶𝗱-𝟭𝟵?
- Dodatna optimizacijo našega dela in komunikacije.
- Hitro smo uvedli protokole komunikacije, že prej, ko je bilo govora le o gripi in se nam o COVID-19 "še sanjalo ni", smo okrepili osveščenost zaposlenih o ukrepih za zaščito zdravja.
- Aktivirali smo posebno mobilno številko, kjer se zaposleni, člani ali poslovni partnerji lahko pogovorijo s psihologinjo Julijo Pelc, spec. za psihološko svetovanje, specializirano tudi za prvo psihosocialno pomoč. Je del ekipe AMZS Centra varne vožnje na Vranskem, kjer izvaja psihosocialne delavnice v okviru zakonskih programov varne vožnje.

𝗡𝗮𝗷𝗯𝗼𝗹𝗷 𝘂𝗰̌𝗶𝗻𝗸𝗼𝘃𝗶𝘁 𝗸𝗼𝗺𝘂𝗻𝗶𝗸𝗮𝗰𝗶𝗷𝘀𝗸𝗶 𝗸𝗮𝗻𝗮𝗹 - 𝘇𝗮𝗽𝗼𝘀𝗹𝗲𝗻𝗶, 𝗱𝗼𝗯𝗮𝘃𝗶𝘁𝗲𝗹𝗷𝗶, 𝗸𝘂𝗽𝗰𝗶? 𝗦𝗲 𝘇̌𝗲 𝗸𝗮𝘇̌𝗲 𝗸𝗮𝗸𝘀̌𝗲𝗻 𝗽𝗼𝘀𝗲𝗯𝗲𝗻 𝘃𝘇𝗼𝗿𝗲𝗰 𝗽𝗿𝗶 𝗸𝗼𝗺𝘂𝗻𝗶𝗰𝗶𝗿𝗮𝗻𝗷𝘂?
- Vsi naši digitalni kanali za splošno javnost, torej člane in stranke nasploh (korporativna spletna stran ter družbena omrežja).
- E-mailing ter "osebna" komunikacija na varni razdalji za poslovne partnerje (video in glasovni klici ...).
- Naš info center je v prejšnjem tednu zabeležil povečano število klicev.
- Interna platforma za komunikacijo z zaposlenimi.
- Dodatna uporaba orodij, kot so Teams, Slack, Breeze ipd za komunikacijo z vodji.

Transparentne komunikacije smo vajeni, zato smo z njo le še nadaljevali in jo osredotočili na dano situacijo.

𝗜𝗺𝗮𝘁𝗲 𝘀̌𝗲 𝗸𝗮𝗸𝘀̌𝗻𝗼 𝗱𝗼𝗱𝗮𝘁𝗻𝗼 𝘀𝗽𝗼𝗿𝗼𝗰̌𝗶𝗹𝗼 𝘇𝗮 𝗸𝗼𝗺𝘂𝗻𝗶𝗸𝗮𝘁𝗼𝗿𝗷𝗲?
Ohranjajmo prijateljski, pozitiven odnos, sprašujmo in prisluhnimo morebitnim tegobam, željam, predlogom in jih v največji možni meri realizirajmo. Koronavirus je nekaj novega, nepoznanega, nevidnega in ogrožajočega. Pomembno je, da se s ciljem omejitve širjenja koronavirusa osamimo tako, da ostanemo stran od ljudi, a ne nujno tudi od telefona. To je vez do ljudi, ki v tem trenutku bijejo svojstvene bitke. Veliko bo pripomoglo to, da bodo vedeli, da niso sami ...

Pogled na »jutri« je vredno ohraniti. Zato ne obupajte z razvojem in ga delite z zaposlenimi. Naj vedo, da se niste "predali", ampak skupaj z njimi kujete prihodnost.

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->