Novica
28.Sep.2020

2. Dan komunikatorjev javnega sektorja tudi letos privabil števile strokovnake za komuniciranje

PRJS.png

2. Dan komunikatorjev javnega sektorja je znova privabil številne strokovnjake za komuniciranje v javnem sektorju, ki so letos preko spleta prisluhnili 8 predavanjem o komunikacijskih izzivih iz zasebnega in javnega sektorja.   

Več kot 80 udeležencev sta nagovorila Zoran Stančič, vodja Predstavništva Evropske komisije v Sloveniji in predsednica Slovenskega društva za odnose z javnostmi Anita Kovačič Čelofiga.  

Kako Evropsko unijo približati ljudem, je vsakodnevni profesionalni izziv za vse komunikatorje evropskih zadev. V zadnjem času Evropska komisija spreminja pristop h komuniciranju s širšo javnostjo. Uveljavljajo se ciljne korporativne kampanje, ki v ospredje postavljajo človeka. Kompleksne informacije prevajajo v zgodbe, poigravajo se s čustvi in odpirajo vprašanje skupnih vrednot. Nosijo močan digitalni pečat, logotipe institucij in programov pa je zamenjala evropska zastava, je med drugim povedala Nataša Šip (Evropska Komisija v Sloveniji). 

»Pandemija novega koronavirusa nas je prisilila, da smo vse svoje komuniciranje s strokovno in splošno javnostjo prenesli v digitalni svet, pri čemer smo v Predstavništvu Evropske komisije v Sloveniji ubrali kombinirani pristop: intenziviranja splošno-informativnih objav o EU, EP in njunih aktivnostih na kanalih družbenih omrežij ter

zagona serije spletnih seminarjev o posameznih vidikih spopadanja Unije s covidom-19, namenjenih bolj poglobljeni obravnavi te problematike. Kot je še dejala Anita Tušar, so na ta način uspešno nagovorili tako splošno javnost, željno osnovnih informacij, kot tudi strokovno javnost, zainteresirano za poglobljeno razpravo. 

Jaša Vrabec (Vrhovno sodišče RS) je predstavil mednarodno nagrajen projekt prenove uporabniške izkušnje slovenskega sodnega sistema, kjer so skupaj s podjetjem Renderspace zasnovali sistem merjenja, izboljševanja in približevanja storitev sodišč uporabnikom s pomočjo principov storitvenega oblikovanja. Skupaj s sodniki, sodnim osebjem so pripravili gradiva, ki želijo v uporabniku prijaznem jeziku ponuditi razumljive razlage o delovanju sodstva, poteku najpogostejših sodnih postopkov in o vlogah na sodišču ter o bodočih aktivnostih projekta Postopkovna pravičnost.  

Kot je povedala Anita Drev, so se v Avto-moto zvezi Slovenije, v času epidemije in ukrepov za preprečevanje širjenja novega koronavirusa soočili z izzivom, kaj komunicirati na področju AMZS Šport. Spomladi, ko se začenja nova sezona, so namreč veljali najstrožji ukrepi omejevanja gibanja in poziv #OstaniDoma. Dirk torej ni bilo, poleg tega pa so imeli športniki omejene možnosti treninga. Da bi kljub omejitvam ohranjali povezanost z javnostjo, ki spremlja dogajanje v slovenskem motošportu in kartingu, smo v sodelovanju z motošportniki in trenerji pripravili serijo video nasvetov #TreniramDoma, ki so tako športnikom kot rekreativcem v pomoč pri vadbi v »domači telovadnici«. 

Finančni upravi je bila dodeljena naloga izvajanja unovčevanja turističnih bonov za izboljšanje gospodarskega položaja na področju turizma. Projekt se nanaša na cca. 2.050.000 prebivalcev Slovenije, 6.000 ponudnikov, vrednost projekta je ocenjena na 357 mio evrov. Finančna uprava je obsežen projekt uspešno implementirala v rekordno kratkem času, prav tako je upravičence bonov in ponudnike ažurno informirala in izobraževala s vsemi potrebnimi informacijami, javnost ves čas sproti seznanjala z aktualnimi zadevami ter ohranjala odprt dialog z interesnimi skupinami (upravičenci, ponudniki, novinarji). Projekt je predstavila Barbara Škrinjar (FURS).  

Med ključnimi izzivi interne komunikacije prihodnosti je še večja potreba po ažurnosti in povezovanju. Kako torej prinesti med sodelavce najbolj aktualne informacije o dogajanju v podjetju? Kako jih med sabo še bolj povezati ter ob tem graditi tudi korporativne vrednote in kulturo? Kako prilagoditi kanale in načine komuniciranja, da prideš do ljudi – v času in prostoru? Tudi do tistih, ki so pri svojem delu še vedno v največji meri off-line. Odgovarjala je Eva Pečovnik (Lidl Slovenija) in predstavila aplikacijo, ki so jo razvili v podjetju.  

Statistični urad RS je lani praznoval 75 let svojega obstoja. Ob tej priložnosti so izvedli kampanjo, s katero so želeli predstaviti sebe in svoje produkte. Cilj je bil doseči obstoječe in nove potencialne uporabnike statističnih podatkov, obenem pa v čim večji meri v vse aktivnosti vključiti svoje sodelavce. Osrednji dogodek je bil razstava infografik na Krakovskem nasipu v Ljubljani z naslovom Statistično gledano. Razstava je bila v širši javnosti zelo odmevna in deležna številnih pozitivnih odzivov. SURS je zanjo dobil priznanje za odlično slovensko oblikovanje Brumen in povabilo za sodelovanje na bienalu oblikovanja BIO 26, je razkril Martin Bajželj (SURS). 

Zaupanje javnosti je v prelomnih časih še posebej dragoceno. A kako ga zagotoviti v času zatona avtoritet? V kolikšni meri lahko pri ustvarjanju, krepitvi zaupanja pomaga profesionalno, premišljeno, dobronamerno komuniciranje javnega sektorja in zakaj odličnost v komuniciranju ne zadošča? Odgovarjala jedr. Damjana Pondelek, direktorica podjetja Urednica, strateški in krizni management, strokovnjakinja za krizni management, strateška svetovalka odločevalcem, vodstvom, izpostavljenim posameznikom, organizacijam in podjetjem, ki že dve desetletji deluje na področju strateškega in kriznega management. 

Dogodek, ki ga je tudi letos povezovala Kornelija Kamenik, smo v PRSS pripravili v sodelovanju s Pisarno Evropskega parlamenta v Sloveniji in Predstavništvom Evropske komisije v Sloveniji. Spletno druženje so omogočili Lidl Slovenija, Urad vlade RS za komuniciranje, Alma Mater Europaea, Pošta Slovenije, Elektro Maribor in Dravske elektrarne Maribor. Hvala vsem, ki ste dogodek podprli!

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->