Novica
20.Feb.2018

Dogodek Regije 02: Majhne spremembe, ki učinkovito delujejo v podzavesti

Na prvem letošnjem srečanju je člane štajerske sekcije PRSS gostila Pošta Slovenije, ki se prvič od svoje ustanovitve leta 1995 predstavlja s prenovljeno celostno grafično podobo.

Dogodek regije 2.jpg

Skupino Pošta Slovenije ter ureditev in poenotenje politike blagovnih znamk matične družbe Pošta Slovenije, njenih odvisnih družb, izdelkov in storitev sta predstavila Jasmina Roškar, direktorica Službe korporativnega komuniciranja in direktor agencije Kraft&Werk Tomaž Gaube. Okolje, v katerem deluje Skupina Pošta Slovenije, se spreminja v vse bolj digitalno, klasične poštne storitve pa dopolnjujejo vedno bolj celovite informacijske in logistične storitve. 

Nove dejavnosti in nove vrednote potrebujejo tudi prilagoditev marketinških in komunikacijskih aktivnosti. Ena izmed teh je bila tudi ureditev arhitekture in politike blagovne znamke Pošta Slovenije, kakor tudi razmislek o prenovi celostne grafične podobe. Tako, da bodo rešitve pokazale, da gre za urejeno, strukturirano, poenoteno in prepoznavno celoto. Da je celostna in enotna prenova prava pot, je bilo treba prepričati vse deležnike – med njimi tudi hčerinska podjetja, ki so v preteklosti gradila in ustvarila lastne znamke in lastne vizualne identitete. 

Agencija Kraft&Werk, kjer so v sodelovanju s strokovnimi službami naročnika pripravili predlog nove arhitekture in politike blagovne znamke Pošta Slovenije ter posodobljeno celostno grafično podobo, prilagojeno digitalni dobi, se je izziva lotila z zavedanjem, da so blagovne znamke najpomembnejše tržno orodje sodobnih korporacij za ohranitev identitete. V agenciji so se med drugim poslužili celostne analize portfelja blagovnih znamk in s pomočjo intervjujev in drugih metod opravili interno analizo, da bi pridobili mnenja sodelavcev o tem, kako vidijo in čutijo podjetje po osnovnih parametrih, ki tvorijo znamko. 

Poleg priprave Kapfererjevih prizm identitete blagovnih znamk, so izvedli tudi raziskavo prepoznavnosti in ugleda Pošte Slovenije v splošni javnosti. Raziskava ugleda je med drugim pokazala smiselnost unifikacije portfelja, pa tudi to, da osnovna razpoznavna sredstva nove celostne grafične podobe, povečujejo prepoznavnost, delujejo bolj sodobno ter, da potrošniki prepoznavajo zvezno spremembo znaka. Novosti je precej, tudi če katera ni preveč opazna, pa še to pomeni, da ni učinkovita, pač pa, da deluje bolj v podzavesti, je še dejal Gaube. Zbrane je pozdravila tudi predsednica sekcije Anita Kovačič Čelofiga ter člane seznanila z nedavno skupščino in pripravo na Slovensko konferenco za odnose z javnostmi, ki bo maja v Portorožu.

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->