Novica
27.Dec.2018

IABC - Zlato pero: Kako odličen komunikacijski projekt postane zmagovalec

​IABC Slovenija je 18. decembra organiziral brezplačno predavanje, na katerem so izkušeni komunikatorji in prejemniki najpomembnejše mednarodne nagrada s področja poslovnega in organizacijskega komuniciranja Zlato pero (Gold Quill) poslušalcem svetovali, kako iz odličnega komunikacijskega projekta narediti zmagovalca.

ŠS PRSSe.jpg

Vita Kernel, akreditirana poslovna komunikatorka (ABC), večkratni prejemnica nagrade in članica ocenjevalne žirije za Zlato pero, je poslušalce popeljala čez postopek prijave in ocenjevanja ter z njimi delila nasvete, kako pristopiti k prijavi. Podrobna navodila za prijavitelje so objavljena tudi na spletni strani Gold Quill.

Poslušalci so z zanimanjem spremljali tudi predstavitve treh projektov, ki so v preteklem letu prejeli to prestižno mednarodno nagrado: 

Agencija Propiar je prejela nagrado v kategoriji korporativna družbena odgovornost za komunikacijski projekt »Očistimo slovenske reke«, ki so ga zasnovali za Spar Slovenija. Projekt je predstavil Matej Črnjavič, svetovalec na Propiaru.

A1 Slovenija in agencija Taktik sta prejela nagrado za interno komunikacijo ob preimenovanju Si.mobila v A1 Slovenija. Projekt sta predstavili Nada Stegnjaić, strokovnjakinja za korporativno komuniciranje v A1 in Katja Kek, starejša svetovalka v Agenciji Taktik.

 Študentska sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi je za svojo konferenco PR teater prejela nagrado Zlato pero in posebno nagrado Sharon Berzok Student Award v kategoriji komunikacijskega izobraževanja (študentski prijavitelji). Projekt sta predstavili Pia Erman, vodja PR teatra 2017 in Kristina Zidar, odnosi z javnostmi in promocija PR teatra 2017 ter vodja PR teatra 2018.

Svoje projekte za nagrado Zlato pero lahko prijavite do 29. januarja 2019, natančna navodila za prijavo pa do objavljena na gq.iabc.com. Ob tem nasvet predavateljev, dosedanjih prejemnikov nagrade: natančno preberite navodila in pri prijavi upoštevajte vse usmeritve.

Želimo vam uspešno prijavo!

A1 Slovenija in agencija Taktik sta prejela nagrado za interno komunikacijo ob preimenovanju Si.mobila v A1 Slovenija.

Komunikacijski projekt »Očistimo slovenske reke«, ki ga je Agencija Propiar zasnovala za Spar Slovenija, je predstavil Matej Črnjavič, svetovalec na Propiaru.

Vita Kernel, akreditirana poslovna komunikatorka (ABC), večkratni prejemnica nagrade in članica ocenjevalne žirije za Zlato pero, je poslušalce popeljala čez postopek prijave in ocenjevanja ter z njimi delila nasvete, kako pristopiti k prijavi.


Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->