Novica
15.Dec.2022

Monografija Interno komuniciranje in znamke delodajalcev

Pri mednarodni založbi Routledge je izšla monografija Internal communication and employer brands, ki so jo napisali profesorica dr. Anja Tkalac Verčič in doktorandka Anja Špoljarić z Ekonomske fakultete v Zagrebu ter prof. dr. Dejan Verčič s Fakultete za družbene vede v Ljubljani.

Avtorji predstavljajo izsledke znanstvenega projekta o prispevku internega komuniciranja k uspešnosti organizacij in v dvanajstih poglavjih obravnavajo, kaj je interno komuniciranje, kateri kanale uporablja ter kako se meri, zadovoljstvo z internim komuniciranjem, zavzetost zaposlenih, znamčenje delodajalca, organizacijsko podporo in psihološko pogodbo ter predlagajo model internega komuniciranja.

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->