Novica
04.Dec.2018

Nagrade FEIEA Grand Prix 2018: Zavarovalnica Triglav zmagovalka med evropskimi internimi komunikatorji

Združenje evropskih internih komunikatorjev FEIEA je na gala prireditvi v Ljubljani podelilo nagrade za najboljše prakse internega komuniciranja v dvanajstih kategorijah in štiri častna priznanja posameznikom za njihov doprinos na področju internega komuniciranja. V konferenčnem delu dogodka so udeleženci prisluhnili nekaterim lanskoletnim nagrajencem ter govorili o ključnih izzivih internih komunikatorjev.

FEIEA GP 2018r.jpg

Več kot 70 komunikatorjev iz vse Evrope se je minuli teden zbralo je v Grand Hotelu Union v Ljubljani in proslavilo najboljše prakse na področju internega komuniciranja v letošnjem letu v Evropi. Na dogodku, ki ga je tokrat gostilo Slovenko društvo za odnose z javnostmi PRSS, je Evropsko združenje internih komunikatorjev razglasilo zmagovalce v 12 kategorijah tekmovanja v internem komuniciranju FEIEA Grand Prix 2018, od tiskanih in digitalnih medijev do internih dogodkov in strategij internega komuniciranja. Med 76 prijavljenimi primeri praks iz 11 držav je največ nagrad prejela Zavarovalnica Triglav, ki je zmagala v dveh kategorijah in je tako že tretje leto zapored prepoznana za najboljšo mednarodno interno revijo v Evropi. Poleg nagrad za Grand Prix so na svečanem dogodku podelili tudi častna priznanja posameznikom za prispevek v razvoju in promociji stroke internega komuniciranja v Evropi. Tega je na podlagi nominacije Sekcije za interno komuniciranje v okviru Slovenskega društva za odnose z javnostmi prejela tudi Urška Ojsteršek iz Petrola. Več o zmagovalcih FEIEA Grand Prix 2018: http://feiea.eu/?page_id=4952 in o prejemnikih častnih diplom: http://feiea.eu/?page_id=4950 

Pred podelitvijo nagrad je v popoldanskem času potekala konferenca FEIEA Finest, na kateri so udeleženci delili znanje in dobre prakse na področju internega komuniciranja. Uvodno predstavitev je osrednji govorec, Geert Nijs, iz belgijske KBC posvetil internemu komuniciranju v agilnih organizacijah in poudaril, da se svet ves čas in zelo hitro spreminja, zato se morajo organizacije temu prilagoditi in se osredotočiti na ljudi, vsebine ter navade. Lanskoletna zmagovalca najboljše interne strategije iz nizozemske zavarovalnice VGZ, Jeroen Duijvestein in Wendy Bilsen, sta nadaljevala z osredotočenostjo na ljudi v predstavitvi kampanje znamčenja zaposlenih »Together we are sensibly busy«, kjer so prav z zgodbami o dosežkih zaposlenih uspešno osmislili poslanstvo podjetja. Tudi Sašo Sever iz Zavarovalnice Triglav, ki je predstavil lanskoletno zmagovalko med internimi revijami, je poudaril, da je zgodbe potrebno delati z ljudmi in za ljudi, saj imajo interni mediji zelo velik vpliv na zaposlene. Konferenčni del dogodka je zaključila debata s predstavniki nacionalnih panožnih združenji FEIEA iz Italije, Danske, Slovenije, Portugalske in Španije o ključnih izzivih evropskih komunikatorjev, ki izhajajo iz ugotovitev raziskave združenja FEIEA in italijanskega združenja ASCAI. Več o raziskavi: https://feiea.eu/?p=4594 

Fotografije FEIEA konference so na voljo TUKAJ.

NA TEJ POVEZAVI pa najdete fotografije z večerne podelitve.

Več informacij: 

Mateja Edelbaher, predstavnica za FEIEA v sekciji za interno komuniciranje, PRSS
mateja.edelbaher@mojekomuniciranje.si

Foto: Žiga Intihar

Za pomoč pri izvedbi dogodka se zahvaljujemo tudi sponzorjem. 

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->