Novica
18.Nov.2019

Odvil se je jubilejni 10. PR teater

Na Fakulteti za družbene vede se je odvil jubilejni 10. PR teater, ki ga je zadnje pol leta organizirala ekipa 29 študentov, članov Študentske sekcije PRSS.

JAK_1268_2d.JPG

“PR teater ni le eden največjih in najbolj prepoznavnih projektov znotraj PRSS, saj je v desetih letih prerasel študentske in društvene okvirje,” je ob 10. obletnici konference dejala Anita Kovačič Čelofiga, predsednica PRSS. Vse zbrane na razprodanem dogodku je nagovorila tudi vodja projekta Lina Gorjup.


Rdeča nit letošnje konference je bila “Komunikacijska džungla”. Na dogodku so potekala predavanja in delavnice s področja odnosov z javnostmi in širše stroke komuniciranja - od digitalnega marketinga, kreativnosti, medijskega načrtovanja in drugih tematik. 

 
Kot prva je na oder stopila Petra Krulc, kreativna direktorica agencije Grey Ljubljana, ki je prek praktičnih primerov izpostavila, da imajo tržne znamke dandanes moč in glas, da zmanjšujejo predsodke v sodobni družbi. Mak Kapetanović, komunikacijski strokovnjak in strateg, je predaval o diplomaciji in vlogi komunikatorjev na ambasadah. Nenad Senić, urednik korporativnih medijev pri podjetju PM, Poslovni mediji, je poudaril, kako ključno za učinkovito komuniciranje je vedeti, s kom in zakaj se pogovarjamo ter kakšen učinek želimo pri publiki doseči. Sašo Dimitrievski, strokovnjak digitalnega marketinga s Pristop skupine, je v svojem predavanju med drugim dejal, kako pomembna sta za vsakega komunikacijskega stratega konceptualno razmišljanje in radovednost. Katja Cimermančič, vodja oddelka za medijske analize in raziskave pri Klipingu, je na lastnih primerih razkrila pomen merjenja učinkov komuniciranja za napredek podjetja. Nada Stegnjaić, strokovnjakinja za korporativno komuniciranje pri A1 Slovenija, je izpostavila, da je v internem komuniciranju organizacije pomembno zaposlenim pustiti, da so pripovedovalci zgodb. Ena izmed glavnih idej Gordana Kisilak, ki prav tako deluje v korporativnem komuniciranju, je bila, da so zaposleni glavni ambasadorji podjetij in da naj slednja iščejo t. i. vplivneže tudi med njimi. Mitja Godnič, ustvarjalec zgodb pri uredništvu Dobre zgodbe, pa je udeležencem želel sporočiti, da je vizualna dodelanost komunikacij sicer pomembna, vendar pa podjetja lahko dolgoročno ohranjajo pozornost zgolj z dobrimi zgodbami in kvalitetno vsebino. Predavanja je sklenila Amadeja Kavšek, ki je razkrila svoj običajen delovni dan v podjetju Stratkom, ki pa nikoli ni enak ostalim dnem. 

Vzporedno s predavanji so se odvijale tudi štiri delavnice. Anja Petrovčič in Tilen Lamut s podjetja Propiar sta udeležence delavnice ‘’Kriza je, je treba šparat’’ pripravila na učinkovito krizno komuniciranje. Pravita, da moramo pri reševanju krizne situacije reagirati hitro, biti zvesti svoji zgodbi in pa upoštevati človeški faktor. Nori Rubin, ki je ustvarjalka vsebin za mednarodni glasbeni festival Sziget, je govorila o komunikacijskih kanalih, ki jih uporabljajo za promocijo festivala, ter da je pomembno pri sami promociji uporabljati orodja, preko katerih lahko sporočilo čim bolj personaliziramo. Nina Gaspari, ki ima podjetje za komunikacijsko svetovanje, je z obiskovalci delila svoje tehnike za lovljenje ravnotežja in predstavila, kako sama postavlja meje, da se s tem izogne izgorelosti. Matej Praprotnik, pomočnik direktorja Radia Slovenija, je obiskovalcem delavnice ‘’Kako pripovedovati najboljše zgodbe?’’ predstavil svet podkastov, ki s svojimi zgodbami vzpostavljajo skupnosti.

Konferenca se je zaključila s FiK’s kvizom, ki ga je vodil Dino Kapetanović, ter s sladkim presenečenjem, ki so ga gosti lahko izkoristili za mreženje in prijeten pogovor.

Dogodek so omogočili: Slovensko društvo za odnose z javnostmi, Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani, Propiar, Pristop, Petrol, Barcaffe, Podoba, Zaslon, TAM-TAM, Delo, Marketing Magazin, Mladina, Global, City Magazine, Računalniške novice, Revija Študent, Printbox, ŠO FDV, ŠOU v Ljubljani, Študentski servis, Meetpoint, Chipolo, Nomago, A1, TPV Group, Krka, Ljubljanske mlekarne, Vzajemna, Argeta, Leone, Luka Koper, Stratkom, Reklamni tisk Urbanija, Mladinska knjiga, Pošta Slovenije, SNG Drama Ljubljana, Nuxe, Korenika, Kliping, Austria Trend Hotel, Barilla, Vivapen, Slik!-Slik!, Gran Cereale, Pekarna Grosuplje, Semenarna Ljubljana, Chupa Chups, Anan promotion, Mreža L'MIT, Vozlana, Botanični vrt Univerze v Ljubljani, Sweetstuff, Coffee to be, Aula Cafe, Equa.

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->