Novica
02.Jul.2019

Pobližje spoznali prakse internega komuniciranja letošnje Prizme

V četrtek, 27. junija 2019, je sonce poskrbelo za visoke temperature, članice sekcije za Interno komuniciranje pa za prenos dobrih praks. Tako smo se v prostorih NLB Centra inovativnega podjetništva pobližje spoznali s praksami internega komuniciranja z letošnje Prizme 2018. Goinnovate 2018, Izboljšujemo kakovost življenja ter Skupaj za vse, kar sledi, so le naslovi projektov, kaj pa se skriva za njimi, pa je izvedelo več kot 20 obiskovalcev. Od letošnje Slovenske konference o odnosih z javnostmi in podelitve nagrad Prizma je že skoraj dva meseca. Da ne bi bile odlične prakse internega komuniciranja, ki so bile v ožjem izboru za nagrado, spregledane, so se v sekciji za interno komuniciranje odločili, da jih pobližje spoznamo.

65386331_318800395689541_4158319230690787328_n.jpg

Več kot 20 obiskovalcev je v četrtek, 27. junija, v prostorih NLB Centra inovativnega podjetništva , naprej prisluhnilo praksi, ki je bila nagrajena z nagrado Prizma. Gre za prakso podjetja Gorenje, pod imenom Goinnovate 2018. Predstavnici podjetja Uršula Menih Dokl in Anja Rejc sta se sprehodili skozi razvoj projekta, s katerim so želeli sporočiti, da lahko k uspešni kulturi inoviranja prispeva vsak zaposleni. Cilji, ki so si jih zastavili, so bili preseženi, tekom projekta pa so zaznali izjemno zanimanje zaposlenih za tovrstne načine sodelovanja znotraj podjetja.
Strategija podjetja je dokument, ki velja za izjemno kompleksno čtivo. In kako kljub temu vsebino približati zaposlenim? To smo izvedeli v predstavitvi prakse Petrola, ki jo je vodila Urška Ojsteršek. V Petrolu so se razumevanja vsebine nove strategije lotili na preprost način. Pripravili so 'škatlo z orodji' za vodje, vključili osebno komunikacijo, uporabili različne komunikacijske kanala in cilj je bil dosežen!
Za konec četrtkovega druženja pa so udeleženci prisluhnili Maji Jaklič in praksi NLB, ki je vključevala eno od oblik druženja – novoletna zabava za zaposlene. Poimenovali so jo Skupaj za vse, kar sledi. Sliši se preprosto, ampak če so zaposleni razkropljeni po šestih državah, temu ni tako. Nemogoče so spremenili v mogoče in ga na koncu celo spremenili v odlično zgodbo. Na isti dan, ob isti uri, so na šestih različnih lokacijah organizirali zabavo z istim konceptom. Da pa bi se kljub razdalji, počutili povezani, je za piko na i poskrbel livestream, s katerim so si izmenjavali novoletna voščila. 

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->