Novica
25.May.2020

Prvi celostni učbenik za odnose z javnostmi v tisku! Vabljeni k prednaročilu!

V letošnjem letu praznujemo 30 let, in praznovanja ob tem jubileju, ne bi mogli zaokrožiti boljše, kot z izdajo prvega celostnega učbenika za odnose z javnostmi v slovenskem jeziku.

unnamed (1)X.png

Gre za prevod in lokalizacijo monografije 'Odnosi s javnošču' avtorice prof. dr. Ane Tkalac Verčič, redne profesorice na Ekonomski fakulteti zagrebške univerze ter predsednice Hrvaškega društva za odnose z javnostmi (HUOJ). Za prevod, posodobitev izvirnega besedila in dopolnitev s primeri iz slovenske prakse sta poskrbela mag. Nada Serajnik Sraka in Pedja Ašanin Gole, strokovni pregled pa je opravil prof. dr. Dejan Verčič.

Avtorica v knjigi podrobneje predstavlja teoretske pojme in koncepte odnosov z javnostmi, ob njih pa nas spoznava s ključnimi teoretskimi in praktičnimi poudarki na najbolj tipičnih področjih komunikatorske prakse – v odnosih z mediji, z internimi javnostmi, s potrošniki, lokalnimi skupnostmi, komuniciranje v kriznih situacijah, na spletu itd.

Praktični del knjige je v celoti lokaliziran. V njem so nazorno predstavljeni uspešni primeri iz organizacijske prakse z različnih področij dela ter pogovori z uveljavljenimi slovenskimi strokovnjaki za odnose z javnostmi, kar celostno ponazarja razvoj, zahteve in posebnosti slovenske prakse.

Gre za temeljno delo, ki je v slovenskem prostoru zagotovo manjkalo, namenjeno pa je tako študentom, ki se z delom komunikatorja šele srečujejo, kot tudi vsem, ki svoje delo v odnosi z javnostmi opravljajo že vrsto let. V knjigi bo prav vsak našel nekaj zase, bodisi nekaj novega, s čemer se pri delu še ni srečal, bodisi pa mu bo monografija prišla prav za osvežitev znanja.

Knjigo v društvu PRSS izdajamo v sozaložništvu z založbo Fakultete za družbene vede Univerze v Ljubljani in obenem z njo obujamo nekoč živahno publicistično dejavnost društva.

Želiš knjigo po ugodni ceni?

Knjiga Odnosi z javnostmi bo izšla v drugi polovici junija, že zdaj pa jo je mogoče v spletni knjigarni založbe FDV naročiti po prednaročniški ceni.

Člani društva pa imate s kodo PRSSOZJ še dodaten popust 5 EUR na prednaročniško ceno 39.90 EUR (z DDV).

Hvala vsem podporikom!
Izid knjige so podprla podjetja Petrol, A1, Kliping, NLB, NKBM, Generali zavarovalnica, DARS, Luka Koper, Herman in partnerji, OMV, o28, Zavarovalnica Sava in Pivovarna Laško Union.

Za podporo se zahvaljujemo!

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->