Štajerski komunikatorji raziskovali skrivnostni svet algoritmov družbenih omrežij
Štajerski komunikatorji so danes raziskovalni skrivnostni svet algoritmov in oglaševanja na družbenih omrežjih.
Le še 30% vsebine na Facebooku je “organske” vsebine, preostale pa sponzorirane, zato so še kako dragoceni nasveti o tem, kaj storiti za večji organski doseg. V Mariboru jih je delila Eva Roškar, mag. (Kraft&Werk).
Katere objave so prikazane prednostno:
- visoko prioritizirane video objave in video posnetki v živo (uporabniki jih gledajo kar 3x dlje kot navadne video posnetke)
- objave s povezavo (več interakcije)
- video vsebine (ne pozabi na podnapise!)
- kvalitetne vsebine
Kako zajeziti organski doseg:
- ne objavljamo prepogosto (največ 3 objave dnevno)
- omejitev dolžine objave (optimalno do 250 znakov)
- share, repost, collaborate (omenjajte podjetja, uporabnike, znane osebnosti)
- krajšanje uvoda (s pikami, oziroma pomišljaji)
- emotikoni (v pomoč naj ti bo piliapp.com za poenoteno prikazovanje emotikonov na različnih mobilnikih)
- deljenje vsebine, ki bo posameznike spodbudila k interakciji
PS: Kaj je že organski doseg? Doseg uporabnikov brez oglaševanja (samodejen doseg objav, oziroma doseg nekaj bolj ali manj naključnih sledilcev)