Novica
11.Jun.2019

Štajerski komunikatorji raziskovali skrivnostni svet algoritmov družbenih omrežij

Štajerski komunikatorji so danes raziskovalni skrivnostni svet algoritmov in oglaševanja na družbenih omrežjih.

62246691_2374411906174501_7630795371769233408_n.jpg

Le še 30% vsebine na Facebooku je “organske” vsebine, preostale pa sponzorirane, zato so še kako dragoceni nasveti o tem, kaj storiti za večji organski doseg. V Mariboru jih je delila Eva Roškar, mag. (Kraft&Werk). 

Katere objave so prikazane prednostno:

  • visoko prioritizirane video objave in video posnetki  v živo (uporabniki jih gledajo kar 3x dlje kot navadne video posnetke)
  • objave s povezavo (več interakcije) 
  • video vsebine (ne pozabi na podnapise!)
  • kvalitetne vsebine 


Kako zajeziti organski doseg:

  • ne objavljamo prepogosto (največ 3 objave dnevno)
  • omejitev dolžine objave (optimalno do 250 znakov)
  • share, repost, collaborate (omenjajte podjetja, uporabnike, znane osebnosti)
  • krajšanje uvoda (s pikami, oziroma pomišljaji)
  • emotikoni (v pomoč naj ti bo piliapp.com za poenoteno prikazovanje emotikonov na različnih mobilnikih)
  • deljenje vsebine, ki bo posameznike spodbudila k interakciji

 

PS: Kaj je že organski doseg? Doseg uporabnikov brez oglaševanja (samodejen doseg objav, oziroma doseg nekaj bolj ali manj naključnih sledilcev)

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->