Novica
05.Feb.2018

Zakaj ima komuniciranje skladnosti poslovanja in etičnega ravnanja vse večjo vlogo pri krepitvi ugleda, stabilnosti in zaupanja v podjetju ter kako narediti prve korake?

Predstavniki Gospodarske zbornice Slovenije, Združenja Manager, Združenja nadzornikov Slovenije in Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani so leta 2014 združili moči v delovni skupini Odbor za slovensko korporativno integriteto. S postavitvijo smernic na portalu slovenske korporativne integritete (korporativna-integriteta.si) omogočajo gospodarskim družbam v Sloveniji pregled in praktično podporo pri uveljavljanju lastnih ukrepov in aktivnosti v prizadevanjih za zakonito in etično poslovanje. Smernice, ki so jih postavili, služijo kot vodilo pri oblikovanju ustreznih aktivnosti in kot pomoč pri usmerjanju na druge ustrezne vire, gradiva in dobre prakse.

Zakaj ima komuniciranje skladnosti poslovanja in eti¦Źnega ravnanja vse ve¦Źjo vlogo pri krepitvi ugleda, stabilnosti in zaupanja v podjetju ter kako narediti prve korake.jpeg

V odboru so mnenja, da sta integriteta in načela poslovne etike ključna za doseganje tako poslovne uspešnosti kot blaginje zaposlenih. Ljudje in institucije želijo delati v in z uglednimi podjetji. Dokazano je, da so podjetja, ki spoštujejo etičnost poslovanja, uspešnejša. Koruptivne poslovne prakse so namreč drage in ekonomsko neučinkovite. Zato verjamejo, da je korporativna integriteta prava smer razvoja in ključni predpogoj trajnostnega razvoja vsakega gospodarstva. Pomeni poslovanje ne le v skladu z zakonodajo, ampak tudi v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in visokimi etičnimi standardi do vseh deležnikov v poslovnem svetu.

V Odboru na vprašanje, zakaj je sistem korporativne integritete pomemben za vodstva družb in strokovnjake, ogovarjajo, da zato, ker mora biti korporativna integriteta sestavni del vsakodnevne poslovne politike družbe. Vodstvo posamezne družbe mora biti sposobno prepoznati in hitro ter dosledno ukrepati zoper vsako zaznano neprimerno vedenje. Ne samo, da zagotovi skladnost poslovanja z zakonodajo in etiko, ampak predvsem, da ustvari in skrbno neguje notranjo poslovno kulturo etičnosti. Na ta način bo dolgoročno zagotovilo konkurenčnost družbe, ki jo vodi ter s tem zagotovilo tudi, da bo njeno poslovanje v korist celotne družbe, njenih lastnikov in zaposlenih ter tudi okolja, v katerem deluje.

Na delavnici Sekcije za interno komuniciranje PRSS »Komuniciranje skladnosti poslovanja in integritete«, ki se bo odvila v četrtek, 15. februarja 2018, ob 13. uri, v prostorih Poligona na Tobačni ulici 5 v Ljubljani, bodo predstavljeni osnovni pojmi skladnosti poslovanja in integritete, prvi koraki za njeno vzpostavitev, pomembnost sodelovanja komunikatorjev z oddelkom za skladnost poslovanja ter primeri dobrih (pa tudi neuspešnih) praks doma in v tujini.

O smernicah integritete in postavljanju načrta integritete, s prikazom izbranih komunikacijskih praks po svetu, bo v uvodu spregovorila Andrijana Bergant, predsednica Evropskega inštituta za skladnost in etiko poslovanja. Rok Praprotnik, pooblaščenec za skladnost poslovanja in integriteto v skupini NLB in Andrej Krajner, direktor Centra za korporativno komuniciranje in strategijo v NLB, bosta predstavila aktivnosti skupine NLB na področju skladnosti poslovanja in etičnega ravnanja ter kakšne komunikacijske aktivnosti pri tem izvajajo. Nina Potisek, direktorica Procesne podpore in Ravnanja s človeškimi viri v Petrolu in Urška Ojsteršek, vodja internega komuniciranja v Petrolu, pa bosta predstavili Petrolov primer uvajanja smernic korporativne integritete v prakso.



Prijave na dogodek.

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->