Dogodek

mar 07. 2019

Regija 03: Vplivnostni marketing/ Influence marketing


Bi radi v vašem podjetju sodelovali z influencerji oziroma vplivneži, pa ne veste, kako in kje začeti? Se še sprašujete, ali je influencer marketing sploh primeren za vaše podjetje?  

Naše srečanje bo tokrat namenjeno spoznavanju relativno novi obliki marketinga - vplivnostnemu marketingu. Naša gosta bosta Ana Žontar Kristanc in Simon Šketa.  

Ana Žontar Kristanc, avtorica, blogerka, influencerka, TV voditeljica, žena in mama. Njena kuharska pot se je začela leta 2010 s pisanjem osebnega kuharskega bloga Ljubezni polna skleda. Peljala jo je preko vodenja lastne televizijske kuharske oddaje na POP TV, ustanovitve lastne blagovne znamke in osebnega kuharskega-lifestyle bloga Anina kuhinja do pisanja kuharic in priročnikov z recepti. Danes sodeluje z večjim številom podjetij s kulinaričnega ter lifestyle področja kot tudi s področij, povezanih s prehrano dojenčkov, nosečnic in doječih mamic. Trenutno tudi kuha v oddaji Dobro jutro na TV Slovenija. Na željo podjetij z njihovimi izdelki ustvarja zanimive kulinarične vsebine, kot so spletni recepti, dogodki in spletni video recepti. 

Simon Šketa, dolgoletni novinar, nekdanji vodja službe za odnose z javnostmi v Mobitelu, danes odgovoren za vplivneže v Telekomu Slovenije. Hkrati solastnik kulinaričnih medijev SKETA.si in PRESNO.si ter vplivnež. V svoji karieri je sodeloval z več 10 vodilnimi podjetji v Sloveniji in multinacionalkami, kot so Samsung in Henkel.

Ana in Simon bosta skušala odgovoriti na čim več ključnih vprašanj kot so:

  • Kdo je dober influencer, kako ga definiramo, na katerih kanalih deluje, kako najdemo najbolj primernega za nas?
  • Katere pomembne obveznosti morate izpolnjevati vi in influencer?
  • Kako je z oglaševanjem influencerskih objav?
  • Kako merimo uspeh influencerjev in njihovih objav? Kratko in dolgoročno sodelovanje z influencerjem.
  • Primeri dobrih in slabih influencer kampanj.

Zato vas vabimo naše prvo letošnje srečanje regije 03, in sicer v četrtek, 7. marca 2019, ob 9.30, v podjetje AHAC v Šentjurju (Cesta Kozjanskega odreda 21, Šentjur).  

Čimprej prosim potrdite svojo udeležbo na e-naslov spela@prima-komunikacije.si, najkasneje pa do ponedeljka, 4. marca 2019. Število mest je omejeno!

 Vabimo vas tudi, da najkasneje do ponedeljka pošljete vprašanja, kaj vas zanima na temo vplivnostnega marketinga. 

 



Prijava na dogodek: spela@prima-komunikacije.si

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->