Žirija Prizma

Letošnjo žirijo sestavljajo:

Sanja Grobovšek Šubic, predsednica žirije Prizma 2023, starejša svetovalka, Agencija Taktik d.o.o. 

Sanja Grobovšek Šubic je univerzitetna diplomirana komunikologinja, ki se je po dobrem desetletju dela na področju odnosov z javnostmi v nevladnem sektorju, pred sedmimi leti pridružila agenciji Taktik. V izjemno dinamičnem okolju se danes vsakodnevno srečuje z raznoterimi komunikacijskimi izzivi ter si prizadeva soustvarjati komunikacijske prakse, ki na dolgi rok krepijo ugled in prepoznavnost podjetij ali organizacij. Verjame, da je kreativnost doma tudi v odnosih z javnostmi. Tudi zato je podpisana pod nekaj nagrajenih komunikacijskih primerov doma in v tujini.

Zakaj se moramo pohvaliti s svojimi projekti:
V času, ki ga zaznamujejo premnoge instant rešitve, so skrbno načrtovani in brezhibno izpeljani komunikacijski primeri tisti biseri, ki polagajo temelje za krepitev ugleda blagovnih znamk. Obenem so uspešne prakse tiho gonilo razvoja stroke odnosov z javnostmi, zato je prav, da jih postavimo na piedestal, se iz njih učimo, ustvarjamo nove trende in gradimo smele standarde odličnosti v naši strokovni skupnosti. 

Mateja Breznik, direktorica Korporativnega komuniciranja, Novartis d.o.o.

Mateja Breznik je diplomirana novinarka, ki je svojo karierno pot začela pri časopisu Večer, nato pa kmalu zajadrala v komunikatorske vode. V več kot desetletju dela v agencijah za odnose z javnostmi je pridobila široko znanje in bogate izkušnje na področju upravljanja komuniciranja. Zadnjih sedem let dela v farmacevtski družbi Novartis, podjetju z več kot 3600 zaposlenimi, kjer je v preteklem letu prevzela vodenje Korporativnega komuniciranja. 

Zakaj se moramo bolj pogumno pohvaliti s svojimi projekti:

Komunikatorji smo večinoma v zakulisju in pogosto se našega doprinosa ne vidi, včasih niti ne razume. Zato je prav, da večkrat stopimo iz ozadja in pokažemo, kaj počnemo in kako prispevamo k uspehu. Smo namreč lepilo, ki povezuje vse vidike delovanja organizacije in tako pomembno prispevamo k doseganju zastavljenih ciljev. Naj se naš doprinos vidi. Tako bomo lahko svoje delo nadalje utrjevali kot eno izmed strateških funkcij v podjetju.

mag. Tina Grošelj Dobrijević, vodja službe za odnose z javnostmi, Plastika Skaza d.o.o. 

Kot magistrica znanosti iz ekonomije in diplomirana komunikologinja s štirinajstletnimi izkušnjami v vlogi novinarke in urednice na TV Slovenija ter Spletni TV, in kot avtorica dokumentarnih filmov in številnih medijskih kampanj, sem se bila osredotočena na informiranje oseb z izgubo sluha in invalidov. Sedaj se zavezujem razvoju poslovanja in ugleda blagovne znamke Skaze, kjer udejanjam in razvijam naprej svojo strast do komuniciranja.

Zakaj se moramo PRovci pohvaliti s svojimi projekti:
Uspešni projekti so fantastična priložnost, da se iz kvalitetne prakse učimo od svojih kolegov in tako razvijamo najprej svoje kompetence. Širše gledano kvalitetna praksa vpliva na nadaljnji razvoj odnosov z javnostjo, krepi ugled in vrednost blagovnih znamk, s čemer se krepi dodana vrednost podjetij in s čimer uresničujemo najvišji namen našega dela. Nenazadnje pa v svoja podjetja privabljamo najboljše talente in poslovne partnerje, stranke in kupce, s katerimi uresničujemo svoje poslanstvo in krepimo slovensko gospodarstvo.

Stojan Glavač, predstavnik za odnose z javnostmi, Finančna uprava Republike Slovenije

Njegova temeljna naloga je informiranje davčnih zavezancev, da so ti hitreje in bolje obveščeni, da lažje spremljajo davčne vsebine in posledično korektno izpolnjujejo svoje obveznosti in uveljavljajo pravice.

Zakaj se moramo PRovci pohvaliti s svojimi projekti:

Morda bo moj odgovor provokativen, ampak če je nek projekt dober, se PRovcu niti ni treba pohvaliti z njim. Kvaliteta projekta se pogosto sama po sebi odraža skozi rezultate. Ključno pa je, da PRovci učinkovito komunicirajo in promovirajo svoje projekte. Dober projekt običajno pohvalijo že ostali deležniki in stanovski kolegi. Pri tem pa PRovec ne sme biti skromen. V vsak dober projekt je vloženega veliko strokovnega znanja in  truda, zato mora vsaka pohvala predstavljati nagrado za preteklo delo in motivacijo za prihodnje izzive.

Nataša Šip, vodja projektov, Predstavništvo Evropske komisije v Sloveniji

Po izobrazbi francistka in magistra evropskih ved. S kolegi skrbi za predstavljanje, komunikacijo in pogovor o politikah EU z javnostmi. Odgovorna je za partnerstva z raznolikimi deležniki in za komunikacijske kampanje, zadnje čase še posebej na področju zelene preobrazbe. Verjame v moč sodelovanja in dialoga, saj se po njenem mnenju le tako v družbi ustvarja zaupanje v spremembe. 

Zakaj se moramo PRovci pohvaliti s svojimi projekti:
Prav je, da izstopajoči projekti dobijo strokovno priznanje, še posebej, če navdihujejo in prinašajo pozitivne premike v skupnosti. To je tudi nagrada vsem kolegom in kolegicam, ki neumorno delajo v ozadju, brez blišča in pompa. Gotovo se bom tudi tokrat od njih naučila česa novega. 

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->