Študentski natečaj - Inkubator priložnosti 2017


    


Lidl je uspešna trgovska veriga s prehrambnimi in neprehrambnimi izdelki, ki se s svojo dejavnostjo hitro in uspešno širi po vsej Evropi. Rezultat te izjemne širitve, ki jim je prinesel naslov najbolj dinamičnega evropskega trgovca, predstavlja največja mreža trgovin v več kot 20 evropskih državah. V središču njihove prodajne dejavnosti so vedno kupci, ki lahko v trgovinah Lidl izbirajo med lastnimi in že uveljavljenimi tujimi blagovnimi znamkami.

Držijo se preprostega načela - ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah. S ponudbo, ki obsega več kot dva tisoč izdelkov, želijo zadovoljiti vsakdanje potrebe povprečne slovenske družine. Njihova glavna naloga v prihodnosti je hitro in uspešno odpiranje trgovin na novih trgih in utrjevanje vodilnega položaja na sedanjih. S ponudbo najboljše kakovosti po ugodnih cenah jim to tudi uspeva. Podobno kot drugod po Evropi si tudi v Sloveniji prizadevamo popolnoma uresničiti pričakovanja kupcev.


Mladi so ena izmed zelo pomembnih ciljnih skupin podjetja Lidl, katerim se želi podjetje še bolj približati in jih prepričati, da Lidl postane njihova prva izbira pri nakupovanju. S tem namenom razpisuje podjetje Lidl Slovenija v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi študentski natečaj  Inkubator priložnosti. 

K sodelovanju v študentskem natečaju Inkubator priložnosti vabimo vse mlade komunikatorje, ki imajo inovativno idejo za zastavljen izziv podjetja Lidl Slovenija.
  

NAJBOLJŠE ČAKAJO SUPER NAGRADE

  • 1. NAGRADA: priznanje MINI PRIZMA, Lidlovi boni za nakup v vrednosti 300€.
  • 2. NAGRADA: Lidlovi boni za nakup v vrednosti 50€ za sodelujočega.
  • 3. NAGRADA: vrečka Lidlovih dobrot za energijo in nove ideje za sodelujočega.
Vsi sodelujoči v Inkubatorju priložnosti 2017 prejmejo dvodnevno polno kotizacijo za jubilejno 20. Slovensko konferenco o odnosih z javnostmi!
  

KOMUNIKACIJSKI IZZIV

Si želiš pridobiti praktične izkušnje iz sodelovanja z velikim trgovcem? Imaš dobro idejo in verjameš vanjo? Sodeluj v natečaju in izkoristi super priložnost za na(d)graditev svojega znanja.
  

NALOGA

Pripravi inovativen komunikacijski načrt, ki bo z zanimivimi aktivnostmi odgovoril na zastavljeno nalogo Lidla Slovenije - kako privabiti čim več študentske populacije v trgovine Lidl po Sloveniji.
Skuj komunikacijsko kampanjo, ki bo med študentsko populacijo razširila glas, da je Lidl trgovina s kakovostno in raznovrstno ponudbo, kjer vsak študent lahko najde vse kar potrebuje.
  

IZZIV

Sprejmi izziv in predstavi aktivnosti, ki bi Lidlove trgovine naredile še bolj privlačne za študente ter jih prepričale, da je trgovina Lidl primerna za vsakega študenta, ne glede na njegove prehrambene navade in finančno stanje.
Imaš popolnoma proste roke pri izbiri aktivnosti, komunikacijskih kanalov in načinu izvedbe komunikacijskega načrta. Lahko uporabiš različne komunikacijske kanale: spletni in tiskani mediji, dogodki, sponzorstva, video, aplikacije, še ne izkoriščeni kanali itd. Priporočamo, da vključiš vse, kar meniš, da bo ''vžgalo'' pri študentih. Bodi kreativen, a premišljeno previden.

Ciljna skupina: študentje (starosti od 18 do 25 let).
Ton komunikacije: svež, mladosten, zabaven, relevanten za študente.

S komunikacijsko akcijo prepričaj podjetje Lidl Slovenija, da je tvoja ideja drugačna, inovativna, celostna in učinkovita – preprosto najboljša za njih. Dokaži, da si mladi komunikator, ki bo pognal študente v dirko za super Lidlove izdelke.

Natečaj poteka od 7. 3 do 28. 3. 2017.

Prijavite se lahko vsi študentje (z aktivnim študentskim statusom) - kot posamezniki, ali kot skupina do treh članov. 
Prijava je brezplačna, vsebovati pa mora prijavnico članov ekipe, kratek opis rešitve in celoten opis rešitve (na podlagi že pripravljenih obrazcev). 

Vstopi v Inkubator priložnosti s super idejo, pridobi izkušnje in zmagaj!
Enostavno: PRepričaj z idejo!
 
Se vidimo na SKOJ-u?
   

Koledar dogodkov
PiarNaKvadrat
20. SKOJ: Transformacija 21. april 2017
19. SKOJ: Sodelovanje 15. april 2016
18. SKOJ: PRihodnost 17. november 2014