17. oktober 2009

Uspešne sponzorske strategije - Priročnik za sistematična, kreativna in učinkovita sponzorstva

»To je knjiga, s katero delate in s katero naredite več: uporabljajte jo, izboljšajte svoje sponzoriranje zaradi nje in konec koncev postanite boljši od nje!«

Kdo je tisti sponzor v Sloveniji, ki vam takoj pride na misel kot dober? Za katero (slovensko) blagovno znamko veste, da je njena prepoznavnost izgrajena s sponzorskimi projekti?  Katero podjetje pravzaprav velja za dobrega sponzorja: tisto, ki drobi svoj sponzorski budget, ali tista, ki imajo dolgoročne sponzorske pogodbe?  Ali se podjetja odločajo za velike sponzorske vložke zato, ker bi rada razvojno napredovala? Od kod izvira motivacija za sponzoriranje? Je morda že napočil čas izumiranja političnih sponzorstev in ali v ospredje prihajajo ambiciozni, vsebinsko zanimivi sponzorski projekti, ki niso nujno povezani z osebnimi ambicijami predsednikov uprav ali direktorjev?  Kadar se lotevamo sponzorskih projektov, ali sploh znamo definirati cilje, vsebine in ustrezno komuniciranje? 

V svoji komunikacijski praksi sem se velikokrat srečevala s problemi sponzorskih portfeljev naročnikov: drobni sponzorski projekti, v katerih so sredstva večinoma namenjena lokalni skupnosti; veliko politično motiviranih sponzorstev, sugeriranih s strani direktorjev ali članov uprav, ki jih je bilo treba nekako realizirati in o njih ne preveč govoriti; ter ob vsemu temu vendarle ambicije in želje po tem, kako najbolj učinkovito vključiti sponzorstva v celovito komuniciranje podjetja ali posamezne blagovne znamke.  Priročnik je namenjen tistim, ki želijo izdelati in jasno sponzorsko strategijo in delovati v skladu z njo, nadgraditi svoje znanje na tem področju, ustvariti team, ki racionalno vodi sponzorske projekte in optimizira budgete. Torej vam. Če se boste po branju te knjige odločili spremeniti svoj odnos do sponzorstev, v njih videli priložnost za optimizacijo vašega marketinškega budgeta, če boste, namesto da bi izključno brskali po naključno dospelemu kupu prošenj na svoji pisalni mizi, začeli proaktivno iskati dobre in sveže sponzorske projekte, bo priročnik dosegel svoj namen. 

Kako brati to knjigo? 

Ta knjiga je priročnik, pravzaprav le priročnik. Torej je njen namen ta, da jo uporabljate večkrat, po njej pišete, si izpisujete iz nje in vanjo vnašate pripombe. Naj v vas vzbudi idejo o vsebini delavnice z vodstvom vašega podjetja. Priročnik naj vam pomaga pri oceni sedanje sponzorske politike vašega podjetja in usmeritve za naprej. Lahko se na podlagi modelov, predstavljenih v priročniku, primerjate s konkurenco v svoji panogi in dobite idejo za nadgradnjo svojih sponzorskih pristopov. Priročnik lahko začnete brati tudi od zadaj naprej, če vam je tako prav in če je tisto v zadnjih poglavjih v tem trenutku najbolj pomembno za vas. Pomembno je le, da vsebino aplicirate na vašo trenutno poslovno prakso, da v proces vključite svoj team. Priročnik naj kroži med vašimi kolegi, tudi zato, da bodo teamski sestanki, argumenti in ideje o organizaciji sponzorstev v vašem podjetju napredovali. Ta priročnik lahko uporabite celo kot izgovor, da v svojem podjetju implementirate prakse, ki jih zagovarja: strateško usmeritev sponzorstva, usklajeno z blagovno znamko,   intenzivno teamsko delo, merjena uspeha. 

V priročniku je zbranih kar nekaj odmevnih, kakovostnih sponzorskih projektov iz slovenske marketinške prakse z željo, da jih izpostavimo in umestimo tako z  njihovimi referencami kot izkušnjami.
Knjigo je izdal Planet GV, avtorico je finančno podprlo PRSS, naročite pa jo lahko tukaj. Člani PRSS imate pri nakupu knjige 5 % popust. Ob naročilu po e-pošti pripišite, da ste član/ica PRSS.

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->