Predavatelji

V okviru osmih tematskih sklopov se je na 20. SKOJ-u zvrstilo več kot petdeset uglednih govorcev, komunikatorjev, praktikov in akademikov iz tujine in Slovenije.

Spoznajte govorce jubilejnega 20. SKOJ-a.

predavatelji.jpg
mag. Uroš Bonšek

vodja programskega odbora

Tina Cipot

predsednica PRSS

Žiga Čebulj

član uprave Sportine

Ivan Lorenčič

Druga gimnazija Maribor

Uvodni pozdrav in otvoritev konference

15. maj 2018
9.55 – 10.00

Zaključek konference in sklepne misli

16. maj 2018
16. 00 – 16. 15

Opis predavatelja:

mag. Uroš Bonšek je diplomiral in magistriral na oddelku za slovenistiko filozofske fakultete v Ljubljani. Najprej je bil tekstopisec v dveh oglaševalskih agencijah, nato vodja odnosov z javnostmi in del prvotne ekipe Centra urbane kulture Kina Šiška, s katero je iz nekdanjega kina ustvaril najprepoznavnejšo urbano kulturno blagovno znamko pri nas in ji priskrbel več kot 40 tisoč medijskih objav. Za sabo ima promocijo skoraj 2 tisoč kulturnih dogodkov, bil je tudi pobudnik družbenoodgovornega projekta Kulturni evro. Zadnji dve leti kot vodja odnosov z javnostmi na Centru nevladnih organizacij Slovenije komunicira nevladniške (zagovorniške) akcije in (medijske) projekte, snuje komunikacijske strategije za nevladne organizacije, še vedno skrbi za komunikacijo nekaj neljubljanskih kulturnih prireditev in festivalov. V prostem času je navdušen kolesar, tri leta je za MMC pisal tudi kolesarske članke.

Uvodni pozdrav in otvoritev konference

15. maj 2018
9.55 – 10.00

Zaključek konference in sklepne misli

16. maj 2018
16. 00 – 16. 15

Opis predavatelja:

Tina Cipot se je na grozo svojih staršev odločila za študij novinarstva. Po večletnem novinarskem in uredniškem delu je 2006 prestopila na “drugo stran”, med piarovce. Kot sodelavka Službe za odnose z javnostmi Telekoma Slovenije je delovala na različnih področjih komuniciranja, nato pa se je odpravila še na dvoletni izlet v svet spremljanja in analize medijskih vsebin. V Lidlu Slovenija je od leta 2013 s svojo ekipo zadolžena za strateško korporativno in produktno komuniciranje, družabna omrežja, projekte s področja vsebinskega komuniciranja, skrbi pa tudi za trajnostni koncept podjetja Ustvarimo boljši svet. Ponosna je na nagrade, ki jih je Lidlova piarovska ekipa prejela za uspešno delo. 

Wake up call – EB call, futurističen pogled ali realistični dokaz sodelovanja

15. maj 2018
10.00 – 10.45

Okrogla miza: Employer Branding

15. maj 2018
10.45 – 11.45

Okrogla miza: Employer Branding

15. maj 2018
10.45 – 11.45

Opis predavatelja:

Ivan Lorenčič, roj 11. 2. 1952 v Beogradu. Po končani gimnaziji Leigh High School v Los Gatosu v Kaliforniji se je leta 1971 vpisal na Fakulteto za naravoslovje in tehnologijo Univerze v Ljubljani ter leta 1977 diplomiral kot profesor fizike z matematiko. Po enoletnem poučevanja fizike na Gimnaziji Moste in treh letih na II. gimnaziji Maribor je leta 1982 pri tridesetih letih postal ravnatelj II. gimnazije Maribor Od leta 1993 je v času velikih sprememb na področju vzgoje in izobraževanja do leta 2000 vodil Zavod RS za šolstvo. V šolskem letu 2001/02 se je vrnil na šolo kot ravnatelj, kjer je ravnatelj še danes. 

Lea Tkalec

Lidl Slovenija

Saška Mrak

Združenje Manager

Petra Juvančič

Vzajemna

Larisa Grizilo

A1

Okrogla miza: Employer Branding

15. maj 2018
10.45 – 11.45

Opis predavatelja:

https://www.linkedin.com/in/le...

Okrogla miza: Employer Branding

15. maj 2018
10.45 – 11.45

Opis predavatelja:

Saša Mrak, ki je končala MBA študij na poslovni šoli Cotrugli v Zagrebu, ima več kot 15 let izkušenj s področja razvoja kadrov, vodenja, marketinga, odnosov z javnostmi in medijev. Delovala je kot vodja izbora najboljših zaposlovalcev Zlata nit, bila urednica priloge Zaposlitve & kariera časopisa Dnevnik, vodja marketinga in odnosov z javnostmi v Kranjski investicijski družbi, kot pomočnica direktorja manjšega slovenskega podjetja pa je vse do ustanovitve lastnega podjetja skrbela za odnose z bankami, reprogramiranje kreditov in razvoj investicij. Ravno tako je bila odgovorna urednica revije HR&M ter vodja, svetovalka in soustvarjalka številnih projektov ter izobraževanj na področju razvoja družbe, človeškega kapitala, vodenja in podjetništva, s čimer aktivno prispeva k razvoju tako kadrovske kot vodstvene stroke. Z januarjem 2018 je prevzela funkcijo izvršne direktorice Združenja Manager, kjer predstavlja podporo razvoju slovenskega managementa, lobira za interese gospodarstva in članstva združenja ter svetuje članom v zvezi s tematikami, ki jih združenje strokovno obravnava.

Preobrazba Vzajemne v moderno zdravstveno zavarovalnico

15. maj 2018
12.00 – 12.20

Opis predavatelja:

Petra Juvančič je direktorica službe za odnose z javnostmi v Vzajemni zdravstveni zavarovalnici, med drugim pa že peto leto vodi tudi odbor za komuniciranje in osveščanje potrošnikov na Slovenskem zavarovalnem združenju. Kariero je pred dvajsetimi leti začela v novinarstvu, najprej na časopisu Dnevnik in nato televiziji POP TV, kjer je bila voditeljica poročil v jutranjem programu in novinarka v oddaji 24 ur. V letu 2000 je zapustila novinarske vode in začela z delom v odnosih z javnostmi, najprej na agenciji Pristop in potem v Vzajemni. V tem času kot svetovalka za komuniciranje sodeluje tudi na številnih drugih projektih. Kot poznavalka zdravstvenega sistema sodeluje v delovnih skupinah, ki se ukvarjajo s predlogi potrebnih sprememb na področju zdravstva.

Razvoj znamke zaposlovalca kot timbilding za sodelavce in streznitev za komunikatorje

Koncept znamke zaposlovalca v tem trenutku še vedno prinaša več vprašanj kot odgovorov.

Koncept znamke zaposlovalca v tem trenutku še vedno prinaša več vprašanj kot odgovorov. Ali sodelavci res vidijo podjetje tako, kot mi mislimo, da ga vidijo? Naj znamko zaposlovalca razvijamo od zgoraj navzdol ali od spodaj navzgor? Kdo naj bo vključen v njen razvoj? Kaj znamka zaposlovalca pravzaprav sploh zajema? Kako bomo merili njeno učinkovitost? V A1 Slovenija smo v procesu razvoja znamke zaposlovalca (po)iskali odgovore na ta in mnoga druga vprašanja ter danes prenašamo znanje v vse države, v katerih je prisotna skupina A1 Telekom Austria.

15. maj 2018
12.25 – 12.45

Opis predavatelja:

Larisa Grizilo ima več kot 15 let mednarodnih izkušenj na HR področju v različnih industrijah. Kariero je začela leta 1998 v družbi Wrigley, kjer je bila odgovorna za upravljanje HR področja v državah nekdanje Jugoslavije ter v Albaniji, Bolgariji in Romuniji. Med letoma 2000 in 2003 je regijo pokrivala iz Beograda. Leta 2009 se je pridružila družbi Sanofi Adriatic, kjer je bila kot direktorica HR področja za jadransko regijo odgovorna za države nekdanje Jugoslavije in Albanijo. Zatem, leta 2013, se je pridružila družbi Discover Financial Services/Diners Club International, kjer je bila odgovorna za HR področje za Diners Club Italia in Dinit. Poleg tega je vodila skrbni pregled HR področja ob prevzemu DC Italia in Dinita s strani Corner Bank Switzerland. Leta 2015 se je pridružila organizacijski enoti skupine TAG Srbija in Slovenija kot direktorica HR področja, leta 2016 pa je prevzela tudi vodenje korporativnih komunikacij. 1. junija 2016 je v organizacijski enoti Srbija in Slovenija prevzela položaj senior direktorice HR sektorja in korporativnih komunikacij.

mag. Edita Krajnović

Mediade

Nina Ivančič

Competo

Urška Stanovnik

Optiweb

Michael Nord

IABC

Kako zasije blagovna znamka delodajalca

Nekoč, pred davnimi časi, so podjetja prodajala na enem trgu: trgu kupcev.

Nekoč, pred davnimi časi, so podjetja prodajala na enem trgu: trgu kupcev. Danes sta trga dva: trg kupcev, ki jim podjetja prodajamo svoje izdelke in storitve in trg talentov, ki sem jim prodajamo kot dobri, najboljši, želeni, privlačni zaposlovalci. Zakaj je v Sloveniji bitka na tem trgu zahtevna? Kaj na Češkem delajo drugače? In predvsem: zakaj imajo na blagovno znamko delodajalca tako pomemben vpliv zaposleni in sij v njihovih očeh? Na predavanju bomo med drugim izvedeli, zakaj je inženirka Vita leta 2017 prišla (prav) v Mediade, zakaj je Anisa, dolgoletna sodelavka v Mediadah, danes v AMZS ter kaj dela QL managerka Zala.

15. maj 2018
14.15 –14.45

Opis predavatelja:

Mag. Edita Krajnović je direktorica v podjetju Mediade - marketing, komunikacije, razvoj. Iz akademskega je leta 2000 prestopila v poslovno okolje, kjer jo je pritegnil management in razvoj inovativnosti. Za izvirno publikacijo Podjetniki v podjetju® je v soavtorstvu leta 2006 prejela bronasto priznanje GZS OZ Ljubljana za inovacijo. Kot vodja metodologije Zlata nit: izbor zaposlovalca leta in Gazela: izbor najboljših med najhitreje rastočimi podjetji raziskuje značilnosti dinamično rastočih organizacij, sodeluje pa tudi v uredništvu MQ revije Združenja Manager. Je soustanoviteljica projekta Inženirke in inženirji bomo!, ki mlade navdušuje za inženirstvo, naravoslovje, tehniko in inovativnost ter jim predstavlja inovativna podjetja in ljudi. 

Privlačnost delodajalca

Bitka za talente se v trenutnem obdobju gospodarske rasti zaostruje in podjetja sili k iskanju rešitev za privabljanje novih in ohranjanje zadovoljstva trenutnih zaposlenih.

Bitka za talente se v trenutnem obdobju gospodarske rasti zaostruje in podjetja sili k iskanju rešitev za privabljanje novih in ohranjanje zadovoljstva trenutnih zaposlenih. Kako privlačni so največji slovenski delodajalci? Jih potencialni kandidati sploh poznajo in se pri njih želijo zaposliti? Katere izmed dejavnikov privlačnosti delodajalca največja slovenska podjetja dobro pokrivajo in kje so še priložnosti za razvoj?

15. maj 2018
14.45 – 15. 15

Opis predavatelja:

Nina Ivančič je svetovalka in psihologinja v družbi Competo, kjer se med drugim ukvarja s psihološkim profiliranjem, vodenjem projektov ocenjevalnih in razvojnih centrov ter raziskovanjem na kadrovskem področju. Pri slednjem se še posebej posveča aktualnim temam, kot sta prihodnost dela in privlačnost delodajalca. Je magistrica psihologije, trenutno pa je vključena tudi v štiriletno specialistično izobraževanje iz transakcijsko analitične psihoterapije.

Upravljanje sreče

V podjetju Optiweb so klasično kadrovsko funkcijo nadgradili s povečano skrbjo za zaposlene in v ta namen zaposlili menedžerko za srečo in zadovoljstvo zaposlenih.

V podjetju Optiweb so klasično kadrovsko funkcijo nadgradili s povečano skrbjo za zaposlene in v ta namen zaposlili menedžerko za srečo in zadovoljstvo zaposlenih. Ta danes skrbi za rast in razvoj že več kot 35 zaposlenih, poleg tega pa je njena funkcija tesno povezana in vsebuje veliko nalog vezanih na PR ter eksterno in interno komunikacijo. Kdo je menedžer sreče in kaj počne? Kako se povezujeta HR in PR? Kakšna orodja in načine uporabljajo v podjetju Optiweb za povečanje zadovoljstva tako zaposlenih kot tudi potencialnih sodelavcev?  

15. maj 2018
15.15 – 15.45

Opis predavatelja:

Urška Stanovnik je psihologinja in navdušenka nad delom z ljudmi. Že na fakulteti jo je najbolj zanimala organizacijska psihologija, v kateri je kasneje začela graditi svojo kariero. Po petih letih delovanja v mednarodnem podjetju Atlantic Grupa, se je podala v nov izziv – vzpostavitev kadrovske funkcije v Optiwebu. Optiweb je eno vodilnih slovenskih podjetij na področju izdelave spletnih strani in spletnih trgovin, ter digitalnega marketinga. Urška se je podjetju pridružila kot Chief Happiness Officer. Njena glavna naloga je, da skrbi za zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu. Je zagovornica pozitivne psihologije in iskreno verjame v ljudi in njihov potencial. 

Prepoznavanje vplivnežev v organizacijah

Spoznajte kdo so resnični vplivneži v organizacijah in kako se bolj zavestno vključiti v organizacijske pobude in spremembe.

Spoznajte kdo so resnični vplivneži v organizacijah in kako se bolj zavestno vključiti v organizacijske pobude in spremembe. Pridobite izkušnje o tem, kako izboljšati učinkovitost interne komunikacije in komunikacije sprememb z identificiranjem ključnih vplivnežev, tj. z identificiranjem tistih treh odstotkov ljudi, ki obveščajo (in predstavljajo) 90 odstotkov zaposlenih v organizacijah.

15. maj 2018
15.45 – 16.15

Opis predavatelja:

Michael Nord je vodilni norveški svetovalec gobalnega komunikacijskega podjetja Fifth Business, prav tako pa je zadolžen za omogočanje in usmerjanje strateških sprememb ter večjih komunikacijskih projektov največjih podjetjih širom sveta. Izkušnje na področju odnosov z javnostmi je pridobil z delom v podjetjih, kot so: Philips, Belkin, IAVI in v skandinavskih in norveških PR- agencijah. Danes zaseda mesto v mednarodnem izvršnem odboru svetovnega komunikacijskega združenja IABC, ki se mu je pridružil leta 2017, po tem, ko je soustanovil in vodil nizozemsko IABC skupnost leta 2007. Prav tako je leta 2015 predsedoval EuroComm-u, v čigar odboru deluje še danes. 

Mateja Edelbaher

SIK PRSS

Urška Ojsteršek

SIK PRSS

Igor Samobor

ravnatelj SNG Drama Ljubljana

doc. dr. Damir Jugo

dekan Edward Bernays visoke šole za komunikacijski menedžment, Zagreb

Popotnica

V zaključku za popotnico s sogovorniki spregovorimo o priporočilih za ukrepe na področju internega komuniciranja.

V zaključku za popotnico s sogovorniki spregovorimo o priporočilih za ukrepe na področju internega komuniciranja: zakaj se je dobro meriti skozi tekmovanja in raziskave, katera orodja uvesti, katera prenoviti, na koga vplivati, da bo interno komuniciranje pripravljeno na spremembe, ki jih živimo v času. 

15. maj 2018
16. 15 – 16. 30

Opis predavatelja:

Mateja Edelbaher je svetovalka za komuniciranje z več kot 15-letnimi izkušnjami pri vodenju in izvajanju projektov s področja korporativnih odnosov z javnostmi, odnosov z mediji, internega komuniciranja, kriznega komuniciranja idr. Svoje delovne izkušnje je začela graditi v različnih agencijah, 12 let je bila del ekipe svetovalcev na SPEM-u, kasneje se je podala na samostojno pot in deluje v okviru ekipe Moje komuniciranje. Kot svetovalka je v svoji karieri sodelovala s številnimi naročniki iz različnih panog, predvsem večjimi slovenskimi podjetji. Vodila je več strateških komunikacijskih projektov tudi prvi IPO v Sloveniji. Med drugim se je specializirala za komuniciranje v povezavi s korporativnim upravljanjem, kjer je več kot desetletje sodelovala s Slovenskim državnim holdingom (prej Slovensko odškodninsko družbo) v procesu privatizacije in upravljanja podjetij v državni lasti. V zadnjih letih se največ posveča področju internega komuniciranja, predvsem upravljanju sprememb in vpeljavi ter nadgradnji funkcije internega komuniciranja v podjetjih. Od leta 2015 je članica žirije za Evropske nagrade na področju internega komuniciranja FEIEA Grand Prix. Občasno tudi predava na temo internega komuniciranja. Diplomirala je iz komunikologije na FDV. 

Popotnica

V zaključku za popotnico s sogovorniki spregovorimo o priporočilih za ukrepe na področju internega komuniciranja.

V zaključku za popotnico s sogovorniki spregovorimo o priporočilih za ukrepe na področju internega komuniciranja: zakaj se je dobro meriti skozi tekmovanja in raziskave, katera orodja uvesti, katera prenoviti, na koga vplivati, da bo interno komuniciranje pripravljeno na spremembe, ki jih živimo v času. 

15. maj 2018
16. 15 – 16. 30

Opis predavatelja:

Urška Ojsteršek je leta 2001 diplomirala iz odnosov z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. Leta 2002 se je zaposlila v Gorenju na Tržnem komuniciranju kot vodja projektov. Leta 2004 je začela delati v oddelku Odnosi z javnostmi, kjer je do leta 2006 skrbela za produktno komuniciranje, e-komuniciranje in podporo dogodkom. Od leta 2007 dalje je skrbela za e-komuniciranje ter vodenje sponzorskih in družbeno odgovornih projektov, z letom 2010 pa je prevzela še izvršno uredništvo intraneta. Leta 2014 se je zaposlila v Petrolu kot vodja internega komuniciranja, kjer skrbi za izvršno uredništvo in vodenje projektov. Je aktivna članica sekcije za interno komuniciranje v PRSS, med leti 2010 in 2016 je koordinirala aktivnosti sekcije tudi v evropskem združenju za interno komuniciranje. Je med dobitniki uglednih nagrad Prizma, FEIEA, IPRA in Gold Quill.  

PR budnica: Drame v dramah in Drami

16. maj 2018
9.30 – 10.00

Krizno komuniciranje včeraj, danes, jutri

Govoriti o odnosih z javnostmi danes pomeni govoriti o kriznem komuniciranju.

Govoriti o odnosih z javnostmi danes pomeni govoriti o kriznem komuniciranju. Hitre spremembe, ki se vsakodnevno dogajajo v svetu komuniciranja, spreminjajo tudi pristope obnašanja in komuniciranja organizacij v kriznih situacijah. Kako močno so spletni kanali in spremembe v medijih vplivali na način kako organizacije komunicirajo v kriznih situacijah? Ali so organizacije pripravljene storiti bistvene spremembe, zavoljo prilagoditve novim okoliščinam? Predavanje bo problematiziralo celotni kontekst kriznega komuniciranja iz današnje perspektive, analiziralo nekaj aktualnih kriz poznanega okolja ter si prizadevalo odgovoriti na vprašanje vseh vprašanj - ali je potrebno napisati nova pravila kriznega komuniciranja?

16. maj 2018
10.00 – 10.45

Opis predavatelja:

Damir Jugo predava na področju strateškega in kriznega komuniciranja na oddelku za komunikacijske študije v Dubrovniku in Filozofski fakulteti Univerze v Mostarju. Je glavni urednik programskega odbora mednarodne znanstvene revije Communication Managemet Forum. Opravlal je tudi funkcijo direktorja največje hrvaške komunikacijske agencije Millenium PR, kjer je vodil številne projekte strateškega in kriznega komuniciranje, danes pa kot svetovalec sodeluje z uglednimi posamezniki s področja gospodarstva in politike. Magistriral je iz strateškega komuniciranja in doktorat opravil na področju kriznega komuniciranja. Je avtor knjige Strategije odnosa s javnošću (2012) in univerzitetnega učbenika „Menadžment kriznog komuniciranja“ (2017).

Jernej Pristov

predstavnik za odnose z javnostmi SNG Drama Ljubljana

mag. Lucija Mak Uhan

vodja za odnose z javnostmi UKC Ljubljana

mag. Marko Lovše

predstavnik za stike z javnostjo Uprava RS za zaščito in reševanje

Sebastjan Šik

vodja področja odnosov z javnostmi Luka Koper

Okrogla miza: Vsak ima svojo krizo – krizno komuniciranje v javnem sektorju

16. maj 2018
10.45 – 11.45

Opis predavatelja:

Jernej Pristov je vodja odnosov z javnostmi in produkcije mednarodnih gostovanj SNG Drama Ljubljana. Kot član uprave Drame primarno je pristojen za uresničevanje komunikacijske strategije ter podobo gledališča, vodstva in članov igralskega ansambla v javnosti. Kot producent mednarodnih gostovanj skrbi tudi za vzpostavljanje in utrjevanje gledaliških in festivalskih povezav Drame znotraj in izven evropskih meja. V zadnjih letih je tako celostno vodil številna mednarodna gostovanja uprizoritev Drame po Evropi ter v Mehiki, Kolumbiji, Južni Koreji in na Kitajskem. Pred skoraj sedmimi leti je v Dramo prišel iz agencije Imelda Ogilvy, kjer je kot vodja PR projektov sodeloval z različnimi naročniki (Apple, Gorenje, Unilever, Kraft Foods, Simobil, Abanka, projekti EU razvojnih skladov itd.). Leta 2010 je študij tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi na FDV zaključil z diplomo s področja upravljanja znamk. V času študija pa je bil predsednik in član uprave Študentske sekcije PRSS. 

Okrogla miza: Vsak ima svojo krizo – krizno komuniciranje v javnem sektorju

16. maj 2018
10.45 – 11.45

Komuniciranje v primeru množične nesreče - Balonarska nesreča

Balonarska nesreča avgusta 2012.

Balonarska nesreča avgusta 2012. Primer komuniciranja Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana v množični nesreči, v kateri je bilo udeleženih, poleg pilota in kopilota, še 30 potnikov, ki so med prevračanjem popadali iz košare in utrpeli zlome in opekline. Štirje so umrli na kraju nesreče, dva kasneje v bolnišnici. Vsi preživeli so bili poškodovani. Večina od njih prepeljanih v UKC Ljubljana. Med poškodovanci so bili tudi tujci.
UKC Ljubljana ima v primeru množičnih nesreč "Načrt za delovanje zavoda UKC Ljubljana ob množični nesreči ali nenadnega prihoda večjega števila poškodovancev". V Načrt je aktivno vključena tudi Služba za odnose z javnostmi UKC Ljubljana.
V konkretnem primeru množične balonarske nesreče je Služba za odnose z javnostmi UKC Ljubljana prevzela pomembno vlogo obveščanja javnosti. Poseben izziv so Službi predstavljale aktivnosti na področju informiranja sorodnikov poškodovancev, iskanje kontaktov s sorodniki poškodovancev izven Republike Slovenije, sprotno obveščanje javnosti o poškodovancih, sodelovanje s Policijsko upravo Slovenije, ministrstvi in veleposlaništvi ter koordinacija pri nudenju strokovne pomoči in pogovorov s sorodniki poškodovancev.

Množična nesreča je vsak dogodek z večjim številom poškodovanih ali nenadno obolelih oseb, katerega zdravstvene službe na terenu ne morejo obvladovati z rednimi resursi. Nenaden prihod večjega števila poškodovancev/obolelih je stanje, ko se v Centralnem urgentnem kirurškem bloku Kirurške klinike UKC Ljubljana ali pa na Internistične prvi pomoči Interne klinike UKC Ljubljana pojavi takšno število poškodovanih/obolelih, ki jih ni več mogoče obvladovati z razpoložljivim osebjem / sredstvi in je za to potrebna izvedba Načrta. V takih primerih ima Služba za odnose z javnostmi vedno pomembno vlogo obveščanja javnosti ter vseh deležnikov.
V zadnjih 40 letih smo v UKC Ljubljana sodelovali pri najmanj 13 množičnih nesrečah. V primerih množičnih nesreč deluje Služba za odnose z javnostmi UKC Ljubljana po protokolu Načrta in strategije kriznega komuniciranja. Se pa v naši največji javni zdravstveni ustanovi v Sloveniji, kjer na leto opravimo več kot 117.000 hospitalnih obravnav in 777.200 ambulantnih obravnav, kjer je zaposlenih več kot 8000 ljudi, pogosto srečujemo tudi z drugačnimi kriznimi razmerami in kriznim komuniciranjem. UKC Ljubljana namreč deluje v razmerah permanentne krize, z izjemnimi zunanjimi pritiski (političnimi in ekonomskimi), kar posledično generira notranjo krizo sistema (krizo vodenja, zaupanja, pojavov domnevne korupcije in medijskih afer). Gre za okoliščine, ki so za organizacije tega tipa imanentno stanje in ne trenutna posebnost ali anomalija.

16. maj 2018
12.00 – 12.20

Opis predavatelja:

Lucija Mak Uhan: Med naravoslovjem in družboslovjem. Prednost najprej daje naravoslovju. Zato po gimnaziji študij na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani. Kjer se že spogleduje z družboslovjem. In ker si želi znanja družboslovja, logičen začetek karierne poti in podiplomski študij na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani. Saj želi ob izkustvenih tudi strokovne in teoretične odgovore, kako in zakaj tako. Leta 2016 na Fakulteti za družbene vede, pod mentorstvom profesorja doktorja Klementa Podnarja, uspešno zagovarja magistrsko delo Interno komuniciranje v UKC Ljubljana.
Poslovno pot leta 1996 začne pri profesorju doktorju Miru Klinetu. Najprej na področju trženjskih raziskav, raziskav ugleda podjetij. Sodeluje pri zasnovi raziskav prepoznavnosti blagovnih znamk, strategij blagovnih znamk in strategij s področja odnosov z javnostmi.
Znanja in izkušnje pri Miru Klinetu so bile neprecenljive pri nadaljnji karierni in strokovni poti. Najprej pri prevzemu vodenja Službe za odnose z javnostmi velikega logističnega podjetja, z leti mnogo več kot to..., Skupine Viator & Vektor. Vzpon in padec. Vse kot izziv.
Sledi nekaj let kariernih izkušenj na nasprotni strani, v agenciji. Kar jo prepriča, da je človek velikega sistema. Zato z velikim spoštovanjem sprejme izjemen karierni izziv - delo v največji javni zdravstveni ustanovi v Sloveniji - Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana. Ne SKOraJ! Temveč vsak dan! Novi izzivi. Nove izkušnje.

Okrogla miza: Vsak ima svojo krizo – krizno komuniciranje v javnem sektorju

16. maj 2018
10.45 – 11.45

Opis predavatelja:

Rojen leta 1973 v Mariboru, vendar vseskozi živi v Ljubljani. Po končani osnovni in srednji šoli se je vpisal na Filozofsko fakulteto, kjer je zaključil študij filozofije z diplomsko nalogo s področja psihoanalize. Podiplomski študij je nadaljeval na Fakulteti za družbene vede, kjer je zaključil program komunikologije. Od leta 2005 na Upravi RS za zaščito in reševanje opravlja različne naloge v sistemu varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami ter je od takrat sodeloval v koordinacijah odzivov na vse večje nesreče. Trenutno vodi odnose z javnostmi in sodeluje pri aktivnostih ozaveščanja javnosti na tveganja in posledice naravnih in drugih nesreč.

Primer iz prakse

Luka Koper d. d. nosi na svojem hrbtu dva velika križa.

Luka Koper d. d. nosi na svojem hrbtu dva velika križa. Eden se imenuje »družba v pretežno državni lasti«, drugi pa »industrijski objekt velikosti 280ha«. Predavanje bo osredotočeno na drugi križ, ki zajema področje ekologije in vplivov pristaniške dejavnosti na okolje. Koprsko pristanišče se velikokrat znajde v nemilosti bližnjih stanovalcev zaradi hrupa, emisij, smradu, leta 2011 pa je paniko med prebivalci Kopra vzbudil bleščeč prah. Ko prevladajo čustva in primaren strah za lastno zdravje, je sploh še prostora za krizno komuniciranje?

16. maj 2018
12.25 – 12.45

Opis predavatelja:

Sebastjan Šik, letnik 1973, poročen in oče dveh otrok. Leta 1998 je diplomiral na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, smer politologija – mednarodni odnosi. Kasneje, leta 2010 je pridobil še specialistična znanja s področja poslovodenja (MBA) na tržaški šoli MIB School of Management. Profesionalno pot je začel kot novinar na Radiu Koper, s katerim je sodeloval že v času študija. Leta 2003 je bil izbran za dopisnika RTVS v Rimu. To funkcijo je opravljal do oktobra 2007, ko je prevzel vodenje področja za odnose z javnosti v družbi Luka Koper, d. d.

dr. Damjana Pondelek

direktorica podjetja Urednica, strokovnjakinja za strateški in krizni management

Katja Krasko Štebljaj

odnosi z javnostmi ELES

Maja Golob

soustanoviteljica agencije Spago, svetovalka za marketing in odnose s strankami, avtorica knjige Ne čakaj na vikend in strastna zagovornica ravnovesja med poslovnim in zasebnim življenjem

Krizne situacije v ranjenih kolektivih

Nihče vas ne more tako prizadeti, kot se lahko sodelavci ranite med seboj.

Nihče vas ne more tako prizadeti, kot se lahko sodelavci ranite med seboj. Iz ranjenih odnosov v kolektivih se rojevajo najtežje krizne situacije, ki, dokler ne uredimo odnosov in vodenja, nikoli zares ne minejo. Le pritajijo se in naslednjič izbruhnejo še bolj silovito, s hudimi posledicami za vse prizadete. Zato je potrebno odkrito soočenje z vsem, kar vas in sodelavce rani in kar organizacijo dela ranljivo. Le tako bomo lahko organizacijo, vodstvo in kolektiv dolgoročno okrepili, krepila pa se bosta tudi zaupanje in ugled. 

16. maj 2018
14.15 – 14.45

Opis predavatelja:

Dr. Damjana Pondelek, direktorica podjetja Urednica, je strokovnjakinja za strateški in krizni management in strateška svetovalka vodstvom in kolektivom v kriznih situacijah in drugih zahtevnih okoliščinah. Te so močna spodbuda za nujne organizacijske spremembe in krepitev organizacije, vodstva in sodelavcev. Podjetja in organizacije spremlja v najzahtevnejših okoliščinah in jih spodbuja na poti sprememb.

Pogovor: In na koncu pridem jaz

16. maj 2018
14.45 – 16.00

Opis predavatelja:

Katja Krasko Štebljaj je bila vrsto let vodja Službe za odnose z javnostmi v družbi ELES. Dandanes, po zahtevni poti izhoda iz zanke izgorelosti, pa je članica tima za odnose z javnostmi v družbi ELES. Kariero je po študiju novinarstva na Fakulteti za družbene vede začela kot novinarka in urednica več slovenskih medijev, kasneje pa je svojo strokovno pot razvijala v odnosih z javnostmi – sprva kot svetovalka v oglaševalskih agencijah, športnih nacionalnih zvezah ter kasneje v večjih slovenskih podjetjih na področju informacijske tehnologije, energetike in farmacije. Kot predavateljica na Londonski šoli za odnose z javnostmi vzgaja generacije novih komunikatorjev, sooblikuje in predava na mnogih strokovnih dogodkih za odnose z javnostmi in psihologijo dela. Njeno srce zelo bije tudi za komuniciranje v športu, ki je poleg polarnih območij njena velika strast v prostem času. Je ustanoviteljica in modus operandi edine slovenske podporne in izobraževalne skupine za izgorelost (Izgorelost in pot k sebi), ki združuje preko 2000 članov. 

Pogovor: In na koncu pridem jaz

16. maj 2018
14.45 – 16.00

Opis predavatelja:

Maja Golob, soustanoviteljica agencije Spago, svetovalka za marketing in odnose s strankami, avtorica knjige Ne čakaj na vikend in strastna zagovornica ravnovesja med poslovnim in zasebnim življenjem