Ana Verčko Grilec



Ana Verčko Grilec
, Goodyear Central Europe

PREDAVANJE: S plakatom nad etiko

Goodyear je v srednji Evropi v letu 2016 izvedel interno kampanjo osveščanja sodelavcev o etičnem poslovnem ravnanju. Kar bi zaradi teme lahko bil relativno dolgočasen projekt, je komunikacijska ekipa s spletom različnih aktivnosti in orodij zgradila v dopadljivo, predvsem pa izjemno učinkovito kampanjo, ki je v matični organizaciji postala najboljša praksa.  

Na predavanju bo predstavljeno, kako lahko svetovalci za odnose z javnostmi z odlično izvedbo dobrih idej pripomoremo k strokovni rasti lastnih organizacij – s tem pa pripomoremo tudi k lastnemu prodoru.

 

*** 

Ana Verčko Grilec, direktorica komunikacij v Goodyearu za Srednjo Evropo, vodi področje korporativnega in internega komuniciranje za 16 srednjeevropskih trgov. Diplomirana  anglistka in novinarka se je podjetju Goodyear pridružila leta 2010. Svojo kariero je pred tem gradila v agenciji Pristop.

Ana je bila kot idejni vodja kampanje Pozor(!)ni za okolje, ki jo sicer organizira podjetje Goodyear v Sloveniji, nagrajena z nagradama Prizma in Gold Quill. Kot aktivna članica Slovenskega društva za odnose z javnostmi PRSS je v preteklosti sodelovala v organizacijskemu odboru SKOJ, v letu 2012 pa je bila tudi nadomestna članica žirije za nagrado Prizma. V letu 2016 je bila članica programskega odbora 21. Slovenske marketinške konference.