Tina Cipot



Tina Cipot, vodja službe za odnose z javnostmi, Lidl Slovenija


vodja okrogle mize: PRAVILA IGRE SE SPREMINJAJO ALI KAKO DIGITALNI KANALI TRANSFORMIRAJO ODNOSE Z JAVNOSTMI

Digitalni komunikacijski kanali so pravila komunikacijske igre močno spremenili. Ne le, da so zahteve javnosti po hitrem odgovoru in transparentnem odnosu vse izrazitejše, tudi blagovne znamke, podjetja in organizacije so se s postavitvijo na digitalne kanale izpostavile drugačnim komunikacijskim izzivom, kot so jih bile navajene pred leti. V pričujočem sklopu bomo preverili, kako se zaradi digitalnih kanalov transformira javnost, na primeru britanske policije izvedeli, kako se s pomočjo družbenih medijev preoblikuje krizno komuniciranje, ter preučili, kako se transformirata format sporočanja (od besednega k slikovnemu) in kako so digitalni kanali preoblikovali komunikacijo z vplivnimi posamezniki v javnosti.

***
 
Tina Cipot se je na grozo svojih staršev odločila za študij novinarstva. Po večletnem novinarskem in uredniškem delu je 2006 prestopila na “drugo stran”, med piarovce. Kot sodelavka Službe za odnose z javnostmi Telekoma Slovenije je delovala na različnih področjih komuniciranja, nato pa se je odpravila še na dvoletni izlet v svet spremljanja in analize medijskih vsebin. V Lidlu Slovenija je od leta 2013 s svojo ekipo zadolžena za strateško korporativno in produktno komuniciranje, družabna omrežja, projekte s področja vsebinskega komuniciranja, skrbi pa tudi za trajnostni koncept podjetja Ustvarimo boljši svet. Ponosna je na nagrade, ki jih je Lidlova piarovska ekipa prejela za uspešno delo.
Koledar dogodkov
PiarNaKvadrat
20. SKOJ: Transformacija 21. april 2017
19. SKOJ: Sodelovanje 15. april 2016
18. SKOJ: PRihodnost 17. november 2014