Urša Manček

 

Urša Manček
, direktorica odnosov z javnostmi in partner, Formitas BBDO

vodja okrogle mize: PRAVILA IGRE SE SPREMINJAJO ALI KAKO DIGITALNI KANALI TRANSFORMIRAJO ODNOSE Z JAVNOSTMI

Digitalni komunikacijski kanali so pravila komunikacijske igre močno spremenili. Ne le, da so zahteve javnosti po hitrem odgovoru in transparentnem odnosu vse izrazitejše, tudi blagovne znamke, podjetja in organizacije so se s postavitvijo na digitalne kanale izpostavile drugačnim komunikacijskim izzivom, kot so jih bile navajene pred leti. V pričujočem sklopu bomo preverili, kako se zaradi digitalnih kanalov transformira javnost, na primeru britanske policije izvedeli, kako se s pomočjo družbenih medijev preoblikuje krizno komuniciranje, ter preučili, kako se transformirata format sporočanja (od besednega k slikovnemu) in kako so digitalni kanali preoblikovali komunikacijo z vplivnimi posamezniki v javnosti.

***

Urša Manček ima skoraj 17 let izkušenj v korporativnem komuniciranju, odnosih z javnostmi, znamčenju, oglaševanju in družbeni odgovornosti. Svojo poklicno pot je začela v Mobitelu, kjer je kmalu postala vodja tržnega in korporativnega komuniciranja, nadaljevala v Mercatorju najprej kot vodja marketinga v Mercator Tehniki, kasneje pa kot izvršna direktorica Modiane in nadaljevala v Zavarovalnici Triglav kot pomočnica predsednika uprave, zadolžena za službo za marketing, službo za korporativno komuniciranje in skladnost poslovanja.
Trenutno je partnerica v agenciji Formitas za področje odnosov z javnostmi, kjer razvija sodelovanje tudi z eno največjih PR agencij Ketchum, katere ekskluzivni partner za Slovenijo je Formitas.
Koledar dogodkov
PiarNaKvadrat
20. SKOJ: Transformacija 21. april 2017
19. SKOJ: Sodelovanje 15. april 2016
18. SKOJ: PRihodnost 17. november 2014