PR Zbirka
V sodelovanju med PRSS in GV Založbo je doslej izšlo 9 knjig priznanih slovenskih in mednarodnih avtorjev. PRavkar je izšla knjiga Komunikacijske kampanje. Člani PRSS imajo 10-odstotni popust
V sodelovanju med PRSS in GV Založbo je doslej izšlo 9 knjig priznanih slovenskih in mednarodnih avtorjev. PRavkar je izšla knjiga Komunikacijske kampanje.
Člani PRSS imajo 10-odstotni popust za vse knjižne zbirke GV Založbe z izjemo knjig s področja prava, kjer lahko uveljvaljajo 5-odstotni popust. Vsi člani PRSS imajo 10-odstotni popust pri nakupu posameznih knjig iz Zbirke PR.
Naročniki na Zbirko PR, ki so člani društva PRSS, se lahko ob naročilu zavežejo za najmanj 2-letno naročnino, s čimer bodo pridobili pravico do 20-odstotnega popusta. Naročniki na Zbirko PR, ki niso člani društva, imajo 10-odstotni popust.
Želim naročiti!
Seznam doslej izdanih knjig:
Komunikacijske kampanje
Avtor: mag. Nada Serajnik Sraka
Izdaja: 2009
Cena: 82,00 EUR
Cena za člane PRSS - naročnike zbirke: 65,60 EUR (DDV vključen)
Knjiga je namenjena predvsem tistim, ki se ukvarjajos kampanjami, ne glede na to, iz katerega sektorja prihajajo (profitnega, javnega, neprofitnega) in kakšno vrsto kampanj vodijo. Naročnikom bo pomagala razumeti, kdaj se je vredno odločiti za kampanjo in kaj je treba zagotoviti za njeno pripravo in izvedbo. Za izvajalce pa bo koristen opomnik in kažipot skozi zahteven in zapleten komunikacijski proces. Sodelujte tudi na blogu www.kampanja.si. Več.
Resnično odgovorno podjetje
Avtor: dr. Gergely Tóth
Izdaja: 2008
Cena: 52,00 EUR
Cena za člane PRSS - naročnike zbirke: 41,60 EUR (DDV vključen)
Ali bo družbena odgovornost podjetja postala le še eden mnogih trendov v upravljanju podjetij ali bo v temeljih spremenila gospodarstvo in ves svet? Avtor argumentirano opozarja na probleme onesnaževanja in ekonomskega neravnovesja v svetu in predlaga pet strateških načel za podjetja, ki želijo biti družbeno in okoljsko odgovorna: zmanjševanje transportnih stroškov, čim bolj pošteno trgovanje, odpoved ekonomizmu, optimalna velikost podjetja, izdelki in storitve, ki zadovoljujejo resnične potrebe potrošnikov in ne spodbujajo novih (ne)potreb. Več.
Nove priložnosti e-komuniciranja
Avtorica: Jasna Suhadolc
Izdaja: 2007Cena: 59 EUR - 14.138,76 SIT
Cena za člane PRSS - naročnike PR zbirke: 47,2 EUR
Komunikatorji se v zadnjih letih vse bolj zavedajo, da se novih medijev in komunikacijskih kanalov ne morejo več izogibati. Ti so prinesli številne spremembe v poslovanju in komuniciranju. Treba jih je poznati in razumeti, da bi jih lahko učinkovito uporabili in aktivno sodelovali v dialogu z deležniki. Več
Odnosi z lokalnimi skupnostmi
Avtorji: Darinka Pek Drapal, mag. Mojca Drevenšek, Andrej Drapal
Izdaja: 2004
Cena: 14.500,01 SIT - 60,51 EUR
Cena za člane PRSS - naročnike PR zbirke: 11.600,00 SIT - 48,41 EUR
Razmislite o vplivih vaše organizacije na okolje in prostor, v katerem deluje, ugotovite, kako vas lokalna skupnost sprejema , nato začnite načrtovano in učinkovito komunicirati. Učinkoviti odnosi z ožjo in širšo lokalno... Več o knjigi
Priročnik za odnose z javnostmi
Avtorja: Alison Theaker in sodelavci
Prevod: Tea Mejak, Polona Stanek
Izdaja: 2004 Cena: 14.800,01 SIT - 61,76 EUR
Cena za člane PRSS - naročnike PR zbirke: 11.480 - 49,41 EUR
Nazoren in preprost prikaz odnosov z javnostmi v današnji družbi.
Priročnik za odnose z javnostmi daje celovit in podroben pregled teorije in prakse odnosov z javnostmi. Očrtuje njihovo zgodovino in razvoj, se posveča etičnim... Več o knjigi
Komuniciranje s finančnimi javnostmi
Avtorji: mag. Marjeta Tič Vesel, Aleš Razpet, dr. Dejan Verčič
Izdaja: 2003 Cena: 11.200,00 SIT - 46,74 EUR
Cena za člane PRSS - naročnike PR zbirke: 8960 SIT - 37,39 EUR
Praksa na trgu kapitala je pokazala, da lahko dve enako uspešni podjetji zaradi različne komunikacijske strategije dosežeta različni tržni vrednosti. Izpopolnite se in postanite res dober komunikator s finančnimi javnostmi! Organizacije. Več o knjigi
Zaton oglaševanja in vzpon PR
Avtorja: Al Ries, Laura Ries
Prevod: Tea Mejak, Sveto Trajkovski
Izdaja: 2003 Cena: 12.900,00 SIT - 53,83 EUR
Cena za člane PRSS - naročnike PR zbirke: 10.320 SIT - 43,06 EUR
Če hočete uspešno uveljaviti svojo blagovno znamko, se morate naučiti obvladovati tako odnose z javnostmi kot oglaševanje. Kamorkoli se obrnemo, lahko spremljamo očiten prehod iz oglaševalsko usmerjenega trženja v trženje, usmerjeno v odnose z... Več o knjigi
Odnosi z mediji
Avtorji: dr. Dejan Verčič, Franci Zavrl, mag. Petja Rijavec
Izdaja: 2002
Cena: 10.800,00 SIT - 45,07 EUR
Cena za člane PRSS - naročnike PR zbirke: 8640 SIT - 36,05 EUR
Če hočete s svojim delom poseči v svet, morate poseči v medije. Knjiga predstavlja prakso načrtovanja, organiziranja in vrednotenja odnosov z mediji, daje pregled nujne infrastrukture in najpomembnejših orodij. O svetu, v katerem živimo,.. Več o knjig
Blagovna znamka: od vizije do vrednotenja
Avtor: Leslie de Chernatony
Prevod: mag. Boštjan Zupančič
Izdaja: 2002 Cena: 12.300,00 SIT - 51,33 EUR
Cena za člane PRSS - naročnike PR zbirke: 9840 SIT - 41, 06 EUR
Nov model upravljanja blagovnih znamk, predstavljen v tej knjigi, je odgovor na vprašanje, kako uskladiti vse dejavnosti dodajanja vrednosti v organizaciji in ponuditi odjemalcem celovito blagovno znamko. Eden temeljnih ciljev managerjev je... Več o knjigi
Cene v SIT so informativne in so preračunane po tečaju zamenjave 1 EUR = 239,640 SIT.
Pridružite se nam
Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!
Postanite član