Dokumenti:
Dokument 1
22. maj 2018

21. SKOJ: Izzivi sprememb

Revija za komunikatorje - 21. SKOJ

Ko razmišljam o presečišču med osrednjima temama letošnje konference – kriznim komuniciranjem in employer brandingom (znamčenjem delodajalca) – mi prva na misel pride poteza ameriškega proizvajalca športne opreme Patagonia.

Patagonia je proizvajalec športne opreme višjega cenovnega ranga. Morda še bolj kot po svojih izdelkih je podjetje znano po svoji (že kar aktivistični) podpori ohranjanju narave – finančno podpirajo okoljske nevladne organizacije, sodelujejo z lobisti, da prepričujejo politike, da glasujejo proti za okolje uničujočim projektom, tožijo guvernerje in predsednike ... In vse to s ponosom povejo, napišejo v letna poročila in na svoje spletne strani. Hkrati pa svojo okoljsko agendo prenašajo tudi na zaposlene, skupaj z njimi živijo vrednote podjetja – recimo, omogočajo jim izredni plačan dopust, če se kot prostovoljci prijavijo na reševanje posledic okoljskih katastrof, se udeležijo protestov ... Patagonia je eden od najbolj zaželenih delodajalcev v Združenih državah Amerike, njihova gradnja blagovne znamke delodajalca pa je učbeniško gradivo.

Tudi Patagonia se pred desetimi leti ni mogla izogniti posledicam finančnega in gospodarskega zloma, k sreči je kriza ni prizadela tako močno, a sprememba se je zgodila ... Takrat se je vodstvo podjetja odločilo za izjemno, a obenem tvegano potezo. Zaposlenim
je predlagalo naslednje: Ker so naše donacije okoljskim nevladnim organizacijam (morda) ogrožene, vas sprašujemo, ali ste se pripravljeni odreči 10 % svoje plače, da se naš skupni boj za čisto okolje nadaljuje. Zaposleni v Patagonii so soglasno rekli DA.

Pripravljenost na izzive, ki nam jih prinašajo spremembe na trgu dela, znotraj in zunaj organizacij, je za komunikatorje nujna. Zato smo na 21. SKOJ povabili desetletja izkušenj.
Z vami jih bo delilo več kot 20 strokovnjakinj in strokovnjakov (program najdete na straneh 18 in 19). Čaka pa vas tudi več kot 200 stanovskih kolegov, s katerimi boste lahko svoje izkušnje delili med odmori za kavo, kosilo ali na večerni podelitvi nagrad. Jaz že zdaj vem, da bom drzni, a uspešni potezi vodstva Patagonie, ko bom strnil oba dneva, lahko dodal
še nekaj novih, tudi domačih. Vem, da tudi vi.

Uroš Bonšek vodja programskega odbora 21. SKOJ-a, CNVOS

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->