[COVID-19, 𝐏𝐑emagajmo ga skupaj] Tadeja Kuhar, Državna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naročil
"Ljudje smo družabna bitja, ki kljub nemotenemu poteku dela na daljavo potrebujemo medosebno glasovno komunikacijo, ki je v tem času epidemije koronavirusa Covid-19 še kako pomembna za ohranjanje povezanosti in pozitivnega timskega duha" piše 𝗺𝗮𝗴. 𝗧𝗮𝗱𝗲𝗷𝗮 𝗞𝘂𝗵𝗮𝗿, svetovalka za odnose z javnostmi (Državna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naročil).
𝗡𝗮𝗷𝘃𝗲𝗰̌𝗷𝗶 𝗶𝘇𝘇𝗶𝘃 𝘇𝗮𝗱𝗻𝗷𝗲𝗴𝗮 𝘁𝗲𝗱𝗻𝗮?
Glede na to, da 99 odstotkov dela Državne revizijske komisije poteka od doma, nam je bil vsem skupaj največji izziv, ali bodo IT tehnologija in orodja nemoteno delovali, da se bodo lahko izvedli vsi delovnih procesi (seje senatov, posredovanje odločitev o revizijskih zahtevkih v predpisanih rokih, izplačila plač, plačila računov, ...).
𝗞𝗮𝗸𝗼 𝘀𝘁𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗹𝗮𝗴𝗼𝗱𝗶𝗹𝗶 𝗽𝗼𝘀𝗹𝗼𝘃𝗮𝗻𝗷𝗲 𝗼𝗱 𝘇𝗮𝗰̌𝗲𝘁𝗸𝗮 𝗸𝗮𝗿𝗮𝗻𝘁𝗲𝗻𝗲 𝗱𝗼 𝗱𝗮𝗻𝗲𝘀?
Zaradi narave dela Državne revizijske komisije vse aktivnosti potekajo skladno z zakonodajo. Za nemoteno opravljanje dela se poslužujemo vseh razpoložljivih IT tehnologij (mobilnih aplikacij za video/konferenčne klice, uporaba digitalnih podpisov in oddaljenih dostopov do omrežja HKOM, ...). Moram poudariti, da smo se v Državni revizijski komisiji od začetka razglasitve epidemije koronavirusa Covid-19 v Sloveniji takoj odzvali z interno odredbo dela na domu in tako poskrbeli za varnost in zdravje naših zaposlenih.
𝗞𝗼𝗻𝗸𝗿𝗲𝘁𝗻𝗼: 𝟯 𝗻𝗮𝗷𝗯𝗼𝗹𝗷 𝘂𝗰̌𝗶𝗻𝗸𝗼𝘃𝗶𝘁𝗲 𝗮𝗸𝘁𝗶𝘃𝗻𝗼𝘀𝘁𝗶, 𝗸𝗶 𝘀𝘁𝗲 𝗷𝗶𝗵 𝗸𝗼𝘁 𝗽𝗼𝗱𝗷𝗲𝘁𝗷𝗲 𝗻𝗮 𝗻𝗼𝘃𝗼 𝘂𝘃𝗲𝗱𝗹𝗶 𝘇𝗮𝗿𝗮𝗱𝗶 𝗖𝗼𝘃𝗶𝗱-𝟭𝟵?
Delo od doma, vse zaposlene smo opremili z orodji za oddaljen dostop in uporabo digitalnih podpisov, poenostavljanje delovnih procesov v smislu učinkovitosti.
𝗡𝗮𝗷𝗯𝗼𝗹𝗷 𝘂𝗰̌𝗶𝗻𝗸𝗼𝘃𝗶𝘁 𝗸𝗼𝗺𝘂𝗻𝗶𝗸𝗮𝗰𝗶𝗷𝘀𝗸𝗶 𝗸𝗮𝗻𝗮𝗹 - 𝘇𝗮𝗽𝗼𝘀𝗹𝗲𝗻𝗶, 𝗱𝗼𝗯𝗮𝘃𝗶𝘁𝗲𝗹𝗷𝗶, 𝗸𝘂𝗽𝗰𝗶?
Oddaljen dostop do omrežja HKOM.
𝗦𝗲 𝘇̌𝗲 𝗸𝗮𝘇̌𝗲 𝗸𝗮𝗸𝘀̌𝗲𝗻 𝗽𝗼𝘀𝗲𝗯𝗲𝗻 𝘃𝘇𝗼𝗿𝗲𝗰 𝗽𝗿𝗶 𝗸𝗼𝗺𝘂𝗻𝗶𝗰𝗶𝗿𝗮𝗻𝗷𝘂?
Zaradi odsotnosti neposredne osebne komunikacije se je povečala potreba po komuniciranju, dnevnih stikih preko mobilnih konferenčnih klicev, kjer je vključeno večje število sodelavcev. Kot svetovalka za odnose z javnostmi sem zadolžena tudi za področje internega komuniciranja, zato sem skozi 14 dnevno karanteno dela na domu zaznala, da so še kako pomembni in zaželeni redni dnevni stiki s sodelavci. Ljudje smo družabna bitja, ki kljub nemotenemu poteku dela na daljavo potrebujemo medosebno glasovno komunikacijo, ki je v tem času epidemije koronavirusa Covid-19 še kako pomembna za ohranjanje povezanosti in pozitivnega timskega duha.
𝗜𝗺𝗮𝘁𝗲 𝘀̌𝗲 𝗸𝗮𝗸𝘀̌𝗻𝗼 𝗱𝗼𝗱𝗮𝘁𝗻𝗼 𝘀𝗽𝗼𝗿𝗼𝗰̌𝗶𝗹𝗼 𝘇𝗮 𝗸𝗼𝗺𝘂𝗻𝗶𝗸𝗮𝘁𝗼𝗿𝗷𝗲?
Naj v svojih delovnih sredinah z različnimi komunikacijskimi aktivnostmi poskrbijo za čim boljše vzdušje in povezanost med sodelavci, ki sta v času karantene in odsotnosti iz pisarn izjemno pomembna. Ob tem jim želim naj ostanejo zdravi in vsi skupaj #OstanimoDoma, da se bomo lahko čim prej vrnili nazaj na naša »uradna« delovna mesta in začeli opravljati delo z neposrednimi odnosi (v živo brez uporabe IT tehnologij) z vsemi našimi deležniki.