Novica
27.Mar.2023

Drugi ABC trajnosti nas bo popeljal skozi korake trajnostne strategije

Trajnost zagotavlja dolgoročno možnost poslovanja naših organizacij in njihovega vpliva na družbo, kar je zdaj že splošno sprejeto dejstvo - podjetja bomo morala uvesti trajnostno poslovanje, ne glede na velikost. Ta prizadevanja pa predstavljajo velik podvig za vsako podjetje, ker aktivnosti vplivajo na splošno strategijo, poslovanje in ugled organizacije.

ABC TrajnostiV.png

Naš prihajajoči spletni dogodek ABC trajnosti se bo osredotočil na ključne korake, ki jih morajo podjetja narediti, preden se lotijo priprave trajnostne strategije - od meritev do sodelovanje med oddelki.

Sogovorniki bodo predstavili korake, ki so jih prehodili do priprave trajnostne strategije.

Simona Roškar je komunikatorka, ekonomistka in predavateljica na Visoki šoli za multimedije, mednarodno licencirana trenerka kreativnosti po metodi 12 dejavnikov inoviranja in licencirano vodjo za trajnostni razvoj ECQA, obenem pa tudi ustanoviteljica skupnosti oz. povezovalnice Dobiček z namenom, ki povezuje velika podjetja in korporacije z majhnimi podjetji iz socialnega (in tržnega) sektorja, da bi odločneje stopali in se podpirali na poti korporativne družbene odgovornosti in vključujočega trajnostnega razvoja. Kot svetovalka za korporativno družbeno odgovornost in trajnovativni razvoj z dolgoletnimi izkušnjami prepoznava vrzel, neizkoriščen potencial sodelovanja med velikimi in majhnimi, ki ga sedaj omogoča mreža Dobiček z namenom.

Kaj pomenijo ključne kratice trajnostnega upravljanja kot so SDG, CSRD, GRI, ESG ... in zakaj je dobro, da jih komunikatorji dobro poznajo. Na dogodku bomo govorili o deležnikih in matriki bistvenosti, neobhodna predkoraka, ki nas vodita do zasnove smernic trajnostne strategije.



Barbara Kobale je vodja tima za trajnostni razvoj in družbeno odgovornost v podjetju MARLES hiše Maribor.

Družbeno odgovoren delodajalec je prvi, na mednarodnem standardu temelječ certifikat v slovenskem prostoru, ki celostno naslavlja področje družbene odgovornosti, s poudarkom na odnosu do zaposlenih.

Podjetje Marles hiše Maribor je posebno pozornost namenilo področju usklajevanja poklicnega, družinskega in zasebnega življenja, ki izpostavlja pravico do prošnje za prilagoditev delovnih pogojev ter spodbujanje in zagotavljanje spoštovanja zasebnega življenja zaposlenih. To je zgolj eden izmed mnogih certifikatov podjetja Marles hiše Maribor. Barbara bo z nami delila njihove dobre prakse ter nam povedala nekaj več o korakih, ki so potrebni za trajnostno naravnanost organizacije.


Nataša Češnovar Gregorc, direktorica raziskav in razvoja v strateško poslovni enoti delikatesnih namazov v Droga Kolinski, članici Atlantic Grupe, je svojo kariero začela pri multinacionalki Unilever, zadnjih 15 let pa deluje v okviru blagovne znamke Argeta. Ker ima zelo rada nove izzive, je kot vodja blagovne znamke in marketinga v prvih desetih letih pokrivala kar 15 različnih trgov. Je zelo vedoželjna, zato se stalno izobražuje in raziskuje nova področja. Prav zaradi tega ji je delo v R&D oddelku, v katerem deluje zadnjih 5 let, pisano na kožo. Ker do marketinga še vedo čuti neizmerno ljubezen, povezuje znanje iz te stroke z R&D-jem, kar ji omogoča širino in iskanje novih idej za nove izdelke. Poleg raziskav in razvoja v strateško poslovni enoti vodi tudi področje trajnostnega razvoja. Zadnja tri leta se intenzivno ukvarja s projektom implementacije trajnostnega razvoja pri blagovni znamki Argeta ter išče rešitve kako lahko tudi blagovna znamka pripomore k bolj trajnostnem poslovanju.

"Trajnostno poslovanje ni nekaj, kar narediš čez noč in ni tek na kratke proge. Je tek na dolge proge, je nekaj kar se lotiš premišljeno in odločitev podkrepiš s podatki in dejstvi, ki ti jih pokaže trg, raziskave. Trajnostno poslovanje ni aktivnost posameznika ali posameznega oddelka v podjetju. Je nekaj kar mora dihati celotno podjetje in vsi zaposleni. Ko se odločite za takšen korak je pomembno, da vsi zaposleni vedo, zakaj in kako se boste tega lotili. Trajnostno poslovanje ni izlet. Je potovanje, ki zahteva dobro kondicijsko predpripravo, odličen strateški program potovanja in praznovanje ob vsakokratnih razglednih točkah, ki se vam bodo odprle na poti do cilja."

Pridružite se nam tudi vi v sredo, 29. 3. ob 9. uri.

Prijave zbiramo tukaj.

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->